#1
Ik ga binnenkort een weekend met vrienden naar een zomerhuisje. De zaterdag willen we drugs gebruiken maar ik ben nu aan t puzzelen wat ik het beste kan doen.
Ik wilde eigenlijk mdma gebruiken en daarna keta erbij doen. Maar heb me nu bedacht ook eigenlijk 2cb te willen doen.
Wat kan k dan t beste doen. Smiddags beginnen met mdma en savonds aan de 2cb beginnen. M en 2cb tegelijkertijd gebruiken. Of eerst trippen op 2cb smiddags en savonds mdma... Wil als ik daar dan nog zin in heb aan het einde van alles nog keta bij aan plakken in de comedown.
Van mdma gebruik ik nooit echt heel veel. Als ik xtc zou gebruiken zou dit verveeld over de dag een halve of 3 kwartjes zijn. 2cb neem ik ongeveer 20 mg normaal, maar nu in combinatie zou ik eerder een halve nemen.
Heb al heel vaak xtc/mdma gebruikt. 2cb ook een aantal keer. Gaat altijd goed, los van de misselijkheid die ik bijna altijd wel ervaar maar waar ik geen problemen mee heb. Hoort er een beetje bij voor mij.
Iemand ervaring met een tijdsplanning voor deze combi ?
Ik wilde eigenlijk mdma gebruiken en daarna keta erbij doen. Maar heb me nu bedacht ook eigenlijk 2cb te willen doen.
Wat kan k dan t beste doen. Smiddags beginnen met mdma en savonds aan de 2cb beginnen. M en 2cb tegelijkertijd gebruiken. Of eerst trippen op 2cb smiddags en savonds mdma... Wil als ik daar dan nog zin in heb aan het einde van alles nog keta bij aan plakken in de comedown.
Van mdma gebruik ik nooit echt heel veel. Als ik xtc zou gebruiken zou dit verveeld over de dag een halve of 3 kwartjes zijn. 2cb neem ik ongeveer 20 mg normaal, maar nu in combinatie zou ik eerder een halve nemen.
Heb al heel vaak xtc/mdma gebruikt. 2cb ook een aantal keer. Gaat altijd goed, los van de misselijkheid die ik bijna altijd wel ervaar maar waar ik geen problemen mee heb. Hoort er een beetje bij voor mij.
Iemand ervaring met een tijdsplanning voor deze combi ?