Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErvaringen combineren heropnameremmers met releasers

Ervaringen combineren heropnameremmers met releasers

1 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
John Trap zei:
Op dit moment zit ik concreet te denken aan het combineren van 4F-MPH (dopamine heropnameremmer) en 2-FMA (dopamine releaser). Heeft iemand daar specifieke ervaringen mee?
Klik om te vergroten...
Het zou elkaars werking enorm versterken volgens mij. Speed en ritalin doen dit ook namelijk.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Indien ik jullie ga vragen of het combineren van heropnameremmers met releasers gevaarlijk is, vraag ik naar de bekende weg. Daarom ben ik benieuwd naar jullie ervaringen hiermee.

Ik ben niet geïnteresseerd in interacties tussen SSRI's/SNRI's en serotonine releasers zoals MDMA, 3-MMC etc. Volgens mij is hier voldoende (wetenschappelijk) over geschreven.

Ik ben bijvoorbeeld benieuwd wat jullie ervaringen zijn met cocaïne (dopamine heropnameremmer) en speed (dopamine releaser). Zelf doe ik dit geregeld en ik vind het wel fijn, maar je merkt aan alles dat de speed de cocaïne overwint. Bijvoorveeld als ik een beetje cokepara word, neem ik wat speed en voel ik me weer vrijwel meteen top.

Op dit moment zit ik concreet te denken aan het combineren van 4F-MPH (dopamine heropnameremmer) en 2-FMA (dopamine releaser). Heeft iemand daar specifieke ervaringen mee?

Ik ben mij er overigens bewust van dat je door deze zaken onvoorspelbare uitkomsten kan krijgen en daarbij je hersenen kan frituren. Daarom ben ik benieuwd naar slechts jullie ervaringen en geen waarschuwingen hieromtrent (al komen die waarschijnlijk toch wel, haha..)!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."