Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2cb en weinig energie

2cb en weinig energie

6 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
T
TripchickLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bedankt voor je reactie @Roze Olifant
Ik zal het eens proberen!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Denk dat de energie met 2cb vooral persoonsgebonden is. Vrienden van mij slikken 25mg en gaan helemaal los. Ikzelf ben van lage tot hoge dosis altijd wat slomer. Als ik op verkenning ga voelen de benen snel zwaar aan. Wel vermelden dat ik er meestal wiet bij rook maar met enkel wiet ga ik me niet in de slome zone van 2cb bevinden.


Tripchick zei:
zeiden ze +/- 20. Ik heb ze zelf niet getest.
Klik om te vergroten...

Neem maar aan dat deze een stuk lager zullen zijn. Beter testen.
W
WowflowLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zijn je pillen getest als 20mg of gekocht als zodanig?
Wanneer ze werkelijk 20mg bevatten, zou ik eens proberen om een halve (+/-10mg) te proberen. Voor mij werkt die doses stimulerend, wat zich dan bijvoorbeeld uit in het onbewust wippen met een been.
T
TripchickLid
01-01-2024, 00:00
#4
@Wowflow
Waar ik ze gekocht heb, zeiden ze +/- 20. Ik heb ze zelf niet getest. Maar het ding is dat ik van 1 pil, van 20mg niet ga trippen. Dus vandaar dat ik er twee gelijk heb gedaan. Dus ik denk dat een halve dan ook niks gaat doen...
Maar trip jij dan bij een doses van 10mg?
T
TripchickLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hallo allemaal,
Ik heb nu 2 x 2cb gedaan. Allebei de keren wordt ik helemaal leeggezogen van energie. Ik kan bijna niks meer. De eerste keer had ik 1 pil van +/- 20. Hiervan zag ik helaas niks. De tweede keer had ik 2 pillen van +/- 20. Hier ben ik wel van gaan trippen. Maar ik had 0 energie, wat ik echt heel jammer vind. Is er iets wat ik hier aan kan doen? Hebben meerderen dit ervaren en wat doen jullie er tegen? Van xtc word ik namelijk ook heel rustig. Nu had ik de nacht voor de laatste keer 2cb ook bijna niks geslapen, weet niet of dat iets uitmaakt.
Graag jullie meningen en adviezen.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik krijg ook geen energie van 2C-B, word er regelmatig zelfs wat duf/ingekakt van. Ik doe er niet echt iets tegen, want het is gewoon hoe ik op dat middel reageer. (Word sowieso over het algemeen nooit zo energiek van drugs.) Ik zou het dus ook niet snel buiten de deur gebruiken, vind het thuis wel leuk. :) Goed slapen van tevoren is wel belangrijk! Kan veel uitmaken. En misschien iets actievers gaan doen als je geen zin hebt om sloom op de bank te hangen? Jezelf dwingen tot wandelen bijvoorbeeld? Douchen? Wat afwisseling?
W
WowflowLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tripchick zei:
@Wowflow
Waar ik ze gekocht heb, zeiden ze +/- 20. Ik heb ze zelf niet getest. Maar het ding is dat ik van 1 pil, van 20mg niet ga trippen. Dus vandaar dat ik er twee gelijk heb gedaan. Dus ik denk dat een halve dan ook niks gaat doen...
Maar trip jij dan bij een doses van 10mg?
Klik om te vergroten...
Je kunt er redelijk vanuit gaan de je pil geen 20mg was. In 2019 bevatte de gemiddelde 2cb pil 11mg.

Op een dosering van 10mg (getest) heb ik lichte trip effecten zoals een golvend zicht. Verder voel ik meestal een stimulerend effect, en kan het enorm melig/lacherig worden.
Hierbij moet ik wel zeggen dat deze lage dosering wel vaak in combinatie is met alcohol (4-8 bier).

Hoe hoger de dosering, hoe meer trip((als in visuals, headspace etc), hoe minder energiek/stimulerend.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."