Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDerealisatie / depersonalisatie

Derealisatie / depersonalisatie

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een vuist maken, strak knijpen en dan je hand weer openen. Dit herhalen.
3 dingen die je kan ruiken, zien, horen.
Harde muziek.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Omoptesnuiven zei:
naar schermen kijken, tv mobiel etc. kreeg hij druk en pijn op haar ogen en werd het beeld onscherp en vlekkerig vooral na knipperen
Klik om te vergroten...
Is normaal
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Snuffelaar zei:
Een vuist maken, strak knijpen en dan je hand weer openen. Dit herhalen.
3 dingen die je kan ruiken, zien, horen.
Harde muziek.
Klik om te vergroten...

thanks!! 👍🏼
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoi!
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Omoptesnuiven zei:
Hoi!
Klik om te vergroten...
Oke dat ging niet goed😂

Hoi!

Ik ben nieuwsgierig of er mensen zijn die na xtc gebruik (of andere drugs) last van derealisatie of depersonalisatie hebben gehad, en hopelijk tips hebben die hebben geholpen om er vanaf te komen.

Een maand terug ongeveer hebben een vriend en ik xtc gehad, het was wel sterke maar geen bad trip of iets gehad.
De hele week erop heeft hij last van derealisatie en depersonalisatie gehad.
En de volgende klachten hebben het langst aangehouden/zijn er soms nog.

-naar schermen kijken, tv mobiel etc. kreeg hij druk en pijn op haar ogen en werd het beeld onscherp en vlekkerig vooral na knipperen
-af en toe nog het gevoel dat alles onecht is
-snel moe in het hoofd

Hij is al bij de huisarts geweest, en heeft bloed laten prikken.

Het leek vorige week ook weg te zijn, maar het komt helaas toch nog in vlagen terug.
Dus toch even hier een berichtje plaatsen, alle tips zijn welkom!😁 Wat ik tot nu toe vooral weet is dat angstig zijn de klachten verergerd en ff geen drugs meer gebruiken😜

Groetjessss!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."