#1
Hey! Zijn er nog veel mdma gebruikers hier? Zo ja, welke doseringen gebruiken jullie, en hoe vaak/ waar en met wie?
Dat valt zeker nog mee! ikzelf overdrijf een beetje, maar heb de laatste tijd niet veel mdma gedaan omdat ik in de ban van LSD ben gekomen... ik deed vroeger dus altijd 4 pilletjes... geen idee hoeveel er in zat altijd. idd.... slecht idee he? Er later op terugkijken geeft me een slecht zelfbeeld..Vriendengroepen , festivals of bij iemand thuis ( het liefste op speciale gelegenheden , oud&nieuw bijvoorbeeld), ik weeg 72kg dus rond de 120 a 150 mg 2 x in 1 maand gedaan ( blijf er nu zeker een halfjaar vanaf) elke 3 maanden mag het eigenlijk maar ken niet veel mensen die zich er aan houden
Als ik MDMA neem dan begin ik altijd met een capsule gevuld met 80 milligram. Na 2 uur neem ik 40-60 milligram bij, daarna niks meer.Hey! Zijn er nog veel mdma gebruikers hier? Zo ja, welke doseringen gebruiken jullie, en hoe vaak/ waar en met wie?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."