#1
Hallo iedereen!
Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen. Ik wilde in deze hoek graag om advies vragen van jullie, en wat vragen stelen betreffende mijn situatie.
Ik gebruik graag zo af en toe een pilletje, eerst deed ik dat altijd met mijn vriend. Het gebruiken van xtc heeft mij heel veel mooie ervaringen met hem opgeleverd, maar na een moeilijke tijd hebben we besloten dat het beter was dat we elkaar even zouden laten voor wat het was, een pauze eigenlijk.
Maar goed, ik dacht dus dat ik het ook heel leuk zou vinden als ik alleen ging trippen. Daarom heb ik een tijd geleden alleen wat ingenomen, het was wel leuk maar het gemis van hem stond op de voorgrond gepaard met het gevoel dat ik helemaal alleen was en dat verpestte de trip.
Over een paar weken was ik van plan met wat vrienden een avondje XTC te doen.
Alhoewel, ik betwijfel nu of ik het wel door moet laten gaan. Ik weet namelijk niet zo goed hoe ik in mijn trip ga reageren op situaties, in mijn vriendengroepje zit namelijk ook een jongen die mij leuk vindt. En zoals jullie weten, xtc is “the love drug”
Ik wil deze jongen geen valse hoop geven, en heb hem dat ook al heel duidelijk gemaakt. Maar het trippen met meerdere mensen is natuurlijk wel leuker. Wat zeggen jullie ? Hebben jullie advies over wat ik het beste kan doen in deze situatie ?
Opnieuw alleen een pilletje doen, of toch maar naar dat feestje gaan ?
Alvast heel erg bedankt voor de reacties en het leven lieve mensen!
Vriendelijke groetjes van Heidi![:)]()
Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen. Ik wilde in deze hoek graag om advies vragen van jullie, en wat vragen stelen betreffende mijn situatie.
Ik gebruik graag zo af en toe een pilletje, eerst deed ik dat altijd met mijn vriend. Het gebruiken van xtc heeft mij heel veel mooie ervaringen met hem opgeleverd, maar na een moeilijke tijd hebben we besloten dat het beter was dat we elkaar even zouden laten voor wat het was, een pauze eigenlijk.
Maar goed, ik dacht dus dat ik het ook heel leuk zou vinden als ik alleen ging trippen. Daarom heb ik een tijd geleden alleen wat ingenomen, het was wel leuk maar het gemis van hem stond op de voorgrond gepaard met het gevoel dat ik helemaal alleen was en dat verpestte de trip.
Over een paar weken was ik van plan met wat vrienden een avondje XTC te doen.
Alhoewel, ik betwijfel nu of ik het wel door moet laten gaan. Ik weet namelijk niet zo goed hoe ik in mijn trip ga reageren op situaties, in mijn vriendengroepje zit namelijk ook een jongen die mij leuk vindt. En zoals jullie weten, xtc is “the love drug”
Ik wil deze jongen geen valse hoop geven, en heb hem dat ook al heel duidelijk gemaakt. Maar het trippen met meerdere mensen is natuurlijk wel leuker. Wat zeggen jullie ? Hebben jullie advies over wat ik het beste kan doen in deze situatie ?
Opnieuw alleen een pilletje doen, of toch maar naar dat feestje gaan ?
Alvast heel erg bedankt voor de reacties en het leven lieve mensen!
Vriendelijke groetjes van Heidi