Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKnarsen en neus ophalen.

Knarsen en neus ophalen.

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#1
MetalGuy zei:
Wat gek! Van wiet hoor je namelijk niet te gaan knarsen en neus ophalen.

Zou je shop er soms stiekem crack in stoppen? 😜
Klik om te vergroten...

Neus ophalen heb ik nog nooit gehad van wiet. Maar dat knarsen vond ik wel raar. Wiet kan wel wat stimulerend werken in de juiste setting i guess.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb het idee dat ik steets meer en langer ga kaakschaatsen op drugs. De eerste keer op xtc had ik er geen last van. De laatste keer xtc zat ik de dag erna nog te knarsen en mn neus dwangmatig op te halen tot mn hele keel zeer deed.

Gister had ik hoofdpijn en dus dacht ik. Ik pak er een wietje bij. Dit was nog al sterke wiet en ik loop vervolgens door mn huiskamer te ijsberen en had allemaal grootse ideeen over wat ik wil met mn leven. Kreeg ik opeens ook de neiging tot knarsen...

Is dit gedrag besmettelijk ofzo? Ik vind het eigenlijk wel irritant.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Martinus zei:
.

Is dit gedrag besmettelijk ofzo? Ik vind het eigenlijk wel irritant.
Klik om te vergroten...

ja.. van wie heb jij het? 😅 😇
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gympie zei:
ja.. van wie heb jij het? 😅 😇
Klik om te vergroten...

Van mezelf denk ik. Straks ga ik van een kop thee ook lopen knarsen.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Martinus zei:
Van mezelf denk ik. Straks ga ik van een kop thee ook lopen knarsen.
Klik om te vergroten...

komt en gaat.. afhankelijk van middels en dosis... magnesium slikken kan helpen.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#6
Martinus zei:
Gister had ik hoofdpijn en dus dacht ik. Ik pak er een wietje bij. Dit was nog al sterke wiet en ik loop vervolgens door mn huiskamer te ijsberen en had allemaal grootse ideeen over wat ik wil met mn leven. Kreeg ik opeens ook de neiging tot knarsen
Klik om te vergroten...
Dit had ik tot mijn verbazing ook met truffels! Geen idee hoe het kan, maar misschien ligt het aan een soort associatie... Ik had in iedergeval bedacht dat het de muziek zou zijn haha! Als ik lekker in een vibe zit en een mooi technoplaatje opzet, voel ik m’n kaken langzaam opkomen, ook nuchter! Lang niet zo geforceerd alleen hoor, kan het ook uit m’n hoofd zetten.
Magnesium kan zoals werd gezegd helpen!
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat gek! Van wiet hoor je namelijk niet te gaan knarsen en neus ophalen.

Zou je shop er soms stiekem crack in stoppen? 😜

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."