#1
Vorige week dronk ik alcohol. Ik dronk een paar glazen wijn. Meestal voel ik me blij als ik alcohol op heb, maar deze keer moest ik heel erg hard huilen en werd ik verdrietig. Hoe komt dat?
Omdat drugs het gevoel dat je hebt versterkt.Vorige week dronk ik alcohol. Ik dronk een paar glazen wijn. Meestal voel ik me blij als ik alcohol op heb, maar deze keer moest ik heel erg hard huilen en werd ik verdrietig. Hoe komt dat?
Alcohol werkt niet alleen verdovend, maar ook ontremmend. Vandaar dat onder invloed van alcohol gevoelens dikwijls sneller en heftiger geuit worden of tot stand komen. Het is een emotie versterker.Vorige week dronk ik alcohol. Ik dronk een paar glazen wijn. Meestal voel ik me blij als ik alcohol op heb, maar deze keer moest ik heel erg hard huilen en werd ik verdrietig. Hoe komt dat?
Heb ik ook weleens en ook van anderen gehoord. Sommigen worden aggressief van alcohol, andere sentimenteel. Heb liever dat laatste en dan heeft het nog enig therapeutisch effect, gooi het maar eruit.Vorige week dronk ik alcohol. Ik dronk een paar glazen wijn. Meestal voel ik me blij als ik alcohol op heb, maar deze keer moest ik heel erg hard huilen en werd ik verdrietig. Hoe komt dat?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."