#1
Hallo luitjes,
Ik heb een vraag waar jullie mij misschien mee kunnen helpen.
Ik kreeg van de dokter fluoxitine voorgeschreven voor behandeling tegen paniekaamvallen.
De laagste dosis 10 mg per dag. Ik heb dit maar 4 dagen genomen en toen ben ik gestopt, zon anderhalve week geleden.
dus ik heb relatief weinig binnen gekregen, 4 dagen 10 mg en 1.5 week gestopt nu.
Is het save om vanavond een beetje x te gebruiken met mijn vriendin?
drugsinfolijn zegt dat het zo kort gebruikt is dat het nauwelijks nog effect heeft gehad en dat het geen kwaad kan.
maar ik vraag liever de mensen die er echt verstand van hebben.
Groetjes B
Ik heb een vraag waar jullie mij misschien mee kunnen helpen.
Ik kreeg van de dokter fluoxitine voorgeschreven voor behandeling tegen paniekaamvallen.
De laagste dosis 10 mg per dag. Ik heb dit maar 4 dagen genomen en toen ben ik gestopt, zon anderhalve week geleden.
dus ik heb relatief weinig binnen gekregen, 4 dagen 10 mg en 1.5 week gestopt nu.
Is het save om vanavond een beetje x te gebruiken met mijn vriendin?
drugsinfolijn zegt dat het zo kort gebruikt is dat het nauwelijks nog effect heeft gehad en dat het geen kwaad kan.
maar ik vraag liever de mensen die er echt verstand van hebben.
Groetjes B