Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Moest de content verwijderen omdat ik niet mag vragen naar benzos"
"Huh Wattan? Wat doe ik verkeerd? Sorry ben nieuw…"
"Oké ik zal het verwijderen sorry"
"Ik vroeg me af of het tegenwoordig überhaupt nog mogelijk is online benzos te bestellen (en dat je het daad werkelijk ook geleverd krijgt. En of het ook legit is of gewoon namaak troep. Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen!"
"Hoe veilig zijn die RC’s? En werken ze hetzelfde? Ik weet dat het verboden is om te praten over vendors en verkooppunten specifiek. Ik ben alleen benieuwd naar de ervaringen. Je kunt tegenwoordig nergens meer aan komen 😂"
"Beste medelevensgenieters, Ik heb een batch diazepam 10mg kunnen bemachtigen. ik heb voor de test 2 maal de ex-benzo gebruikt. Bij de eerste heb ik een halve tablet er in gedaan. Zoals je kan zien in de test (foto #1geeft hij valium aan. In de tweede (foto #2) test gebeurde iets raars, hij sloeg eerst granaat/Bordeaux kleur uit en daarna sloeg hij over op geel wat duid op nitrazepam. Kan iemand mij hier iets wijzer over maken? En zijn ze safe? elke smartshop in Nederland die ik bel weet er helemaal niks vanaf, echt niks. Wat een paupers sorry hoor. serieus antwoord word gewaardeerd!!!"
"Dopemonster zei: Hoezo is dat Russisch roulette dan? Dat is dit toch juist?' Je kunt beter via je arts benzo's vragen of rc benzo's op internet bestellen. Maar deze diazepam troep zou ik of uittesten of wegpleuren. Wij kunnen je er niet bij helpen en wij weten ook niet of die pillen betrouwbaar zijn of niet. Daarvoor heb je niks aan ons hier op het forum. Klik om te vergroten... De GGD raad af ten strengste om paniekaanvallen te behandelen met zuiver ssri’s daar moet een behandeling aan Vast zitten. Dat vind hij onnodig. Sorry maar daar heb ik geen vertrouwen in, dat snap je toch wel? Je leven lang aan de benzos zitten is geen optie. Dat weet ik. Ik zat eerder op 3mg alprazolam voor 3 jaar. En ik moest van hem zonder afbouwen abrupt stoppen. Dat is kan toch niet? Ik voel me hopeloos…"
""
"Wat vinden jullie? Dopemonster zei: Die 'zelftest' van jou is gwn troep klaar. Hoe kan een test nou constant een andere kleur aangeven bij hetzelfde middel? Ik zou totaal niet op die test vertrouwen en een klacht bij de smartshop indienen.... En stop ook maar met testen want het is complete bullshit gwn. Of een goede testkit kopen, of opsturen naar een testcentrum maar kappen met deze onzin. Weet niet bij wat voor een onbetrouwbare dealer je dit hebt gekocht maar je kunt ook net als bij research chemicals proefkonijn spelen en de pillen gewoon uittesten. Volgens die fluttest van jou is het in iedergeval een benzodiazepine. Het effect moet je zelf maar beoordelen maar ga er niet gelijk 10 wegsnoepen. En als je zo veel moeite gaat doen om erachter te komen of het diazepam is kun je het in de eerste plaats beter niet eens gebruiken.... Waar heb je het voor nodig dan??? Drink lekker een biertje ofzo die hoef je niet te testen🤣 Klik om te vergroten... ik heb het nodig omdat ik anders niet fuctioneeer. De arts wil antidepressiva voorschrijven wat feitelijk russischrouletten is. en hij geeft niet de zelfde kleur aan hoor. Hij is niet 100% betrouwbaar, maar laatst een tab getest en hij werd zwart. Dus totale onzin weet ik niet. En ja over de Vendor gesproken, ze waren wel erg goedkoop…"
"Hallo luitjes, Ik heb een vraag waar jullie mij misschien mee kunnen helpen. Ik kreeg van de dokter fluoxitine voorgeschreven voor behandeling tegen paniekaamvallen. De laagste dosis 10 mg per dag. Ik heb dit maar 4 dagen genomen en toen ben ik gestopt, zon anderhalve week geleden. dus ik heb relatief weinig binnen gekregen, 4 dagen 10 mg en 1.5 week gestopt nu. Is het save om vanavond een beetje x te gebruiken met mijn vriendin? drugsinfolijn zegt dat het zo kort gebruikt is dat het nauwelijks nog effect heeft gehad en dat het geen kwaad kan. maar ik vraag liever de mensen die er echt verstand van hebben. Groetjes B"