Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaniekaanval

Paniekaanval

24 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#1
denk eerder 300mg of 3 gram als 3 mg.... hopelijk gaat het goed met je!
Doe je research... Koop een fatsoenlijke weegschaal en bel de eerste hulp voortaan als eerste....
W
WallflowerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo iedereen

Ik heb mdphp gebruikt maar veels teveel…..
Ik ben hard opzoek naar iemand die ik kan bellen.
Ik heb mijn halve contactenlijst al geprobeerd
Graag hulp

bedankt
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoeveel heb je gebruikt?
Waarom denk je dat het fout gaat?
Heb je onderliggende ziektes of aandoeningen?

Je kan wel die ene man bellen, ben even z'n naam kwijt maar ik dacht iets van Hans Uisarts?
W
WallflowerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk iets van 3mg Ben continu m’n hartslag aan t meten Ik denk dat ik een hartaanval krijg
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#5
3 mg? Heb je ook nog wat anders gebruikt?
W
WallflowerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nee niks erbij genomen Was voor mij de eerste keer Zeker ook de laatste Wat een rotgevoel.
Weet iemand wat ik kan doen om de effecten te verminderen?
Ga zo maar een stukkie lopen en hopen dat ik niemand tegenkom😵‍💫
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Het is gebeurd. Als je naar de arts zou gaan zou
Zou je een benzo krijgen. Voor mentaal en fysiek

Heb ne benzo's zoja welke
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#8
gaat het alweer beter?
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#9
3mg? Lekker ge-eyeballed, of hoe de fuck je dat ook wil schrijven, lol, specialiteit van mij (s)(s)
Threshold is 5mg ofzo..... Probeer rustig te blijven, gaat vanzelf weer weg. Maar maak je geen zorgen over 3mg.....
Of je hebt iets anders genomen, of het was geen 3mg, of je hebt iets erbij genomen? Hoe heb je het genomen? Van mdphp kun je flink onrustig worden, maar maak je vooral niet te veel zorgen, dan worden de klachten erger.

Edit: @De Apotheker weet vast meer raad
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Misschien kan je hier wat uithalen wat je rustiger maakt

thedrugclassroom.com

MDPHP - The Drug Classroom

MDPHP is a stimulant in the cathinone and pyrovalerone classes, making it structurally similar to α-PVP, α-PHP, and MDPV. It has a very limited history of use, having shown up primarily in Europe in the mid-2010s. There’s reason to believe the purity and content of MDPHP batches has been highly...
thedrugclassroom.com thedrugclassroom.com
W
WallflowerLid
01-01-2024, 00:00
#11
whitesugar zei:
gaat het alweer beter?
Klik om te vergroten...
Ja t gaat een stuk beter! Nog niet helemaal top maar begint te zakken.
Ambu is geweest omdat ik ervan overtuigd was dat m’n hart ermee kapte. Hart was helemaal in orde. Wijze les nooit je hartslag meten met je iPhone! Klopt van geen kant!
Gelukkig kwam toen een vriendin.
Samen hebben we m’n ouders gebeld en die hebben mij opgehad. Ik ben nu weer thuis En wat rustiger Geen paniek meer.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rampemstamper zei:
Ja t gaat een stuk beter! Nog niet helemaal top maar begint te zakken.
Ambu is geweest omdat ik van overtuigd was dat m’n hart ermee kapte. Hart was helemaal orde. Wijze les nooit je hartslag meten met je iPhone!
Gelukkig kwam toen een vriendin.
Samen hebben we m’n ouders gebeld en die hebben mij opgehad. Ik ben nu weer thuis En wat rustiger Geen paniek meer.
Klik om te vergroten...
Gelukkig! Vaak is het vooral meer paniek denk ik. Mooi dat het goed is gekomen.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Fijn!! Tip .
Koop een goede bloeddruk/polymeer om je arm. Kost niets dat is ter preventie.

Gaat 't niet lekker?
Over op harm reduction
Zorg dat je de juiste diazepam in huis hebt waarvan je de werking en dosis kent.


Als je hartslag 220 is of je hebt net een kilo coke op dan 112 uiteraard.

Altijd het meest verstandig om gewoon eerlijk de arts te benaderen. Goed gedaan


Goed.dat je gebeld.hebt better safe then sorry
W
WallflowerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mrloverdj zei:
Misschien kan je hier wat uithalen wat je rustiger maakt

thedrugclassroom.com

MDPHP - The Drug Classroom

MDPHP is a stimulant in the cathinone and pyrovalerone classes, making it structurally similar to α-PVP, α-PHP, and MDPV. It has a very limited history of use, having shown up primarily in Europe in the mid-2010s. There’s reason to believe the purity and content of MDPHP batches has been highly...
thedrugclassroom.com thedrugclassroom.com
Klik om te vergroten...

whitesugar zei:
Gelukkig! Vaak is het vooral meer paniek denk ik. Mooi dat het goed is gekomen.
Klik om te vergroten...

Mrloverdj zei:
Fijn!! Tip .
Koop een goede bloeddruk/polymeer om je arm. Kost niets dat is ter preventie.

Gaat 't niet lekker?
Over op harm reduction
Zorg dat je de juiste diazepam in huis hebt waarvan je de werking en dosis kent.


Als je hartslag 220 is of je hebt net een kilo coke op dan 112 uiteraard.

Altijd het meest verstandig om gewoon eerlijk de arts te benaderen. Goed gedaan


Goed.dat je gebeld.hebt better safe then sorry
Klik om te vergroten...
W
WallflowerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik voel nog steeds die mdphp in m’n lijf! Kan dus al 2 nachten niet slapen Helemaal ruk Heb wel 10 oxy op en voel me een stuk rustiger Helaas zit slapen er echt niet in Wat kan ik hier aandoen? Benzodiazepines heb ik niet…… jullie hulp zou ik erg op prijs stellen!
W
WallflowerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mrloverdj zei:
Misschien kan je hier wat uithalen wat je rustiger maakt

[URL unfurl="tr
Mrloverdj zei:
ue"]https://thedrugclassroom.com/video/mdphp/#Effects[/URL]
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Nee, sorry dat helpt echt niet omdat ik dan lees wat er mis kan gaan…
Ik heb een klein stukje gewandeld en ben nu aan t schilderen Ik moet zeggen dat helpt wel Typen lukt voor geen meter
W
WallflowerLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Apotheker zei:
denk eerder 300mg of 3 gram als 3 mg.... hopelijk gaat het goed met je!
Doe je research... Koop een fatsoenlijke weegschaal en bel de eerste hulp voortaan als eerste....
Klik om te vergroten...
Ik had 1gr gekocht en daar denk ik eenderde van genomen. Ik ben geen rekenwonder en nu zeker niet😋
W
WallflowerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Volgens mij toch 300mg Niet gek dat ik een paniekaanval krijg Super dom dit
N
Nakkie AmfetamineLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wat dacht je van de dokter?
Of of als het echt niet goed gaat meschien 112?
W
WallflowerLid
01-01-2024, 00:00
#20
haii Nakkie Amfetamine

Ambu is geweest Zij wisten niet goed wat te doen Behalve hartslag, saturatie en rr was gewoon normaal of iets verhoogd. Het middel is te onbekend voor ze. Ze moeten Googlen wat t in vredesnaam was. T was echt een naar mijn mening een heftige paniekaanval getriggert door de te grote hoeveelheid mdphp. Voel het nu nog best wel en tis 24h geleden. Nog steeds paniek.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."