Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaniekaanval

Paniekaanval

24 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je huisarts even bellen en overleggen?
Sterkte!
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Sterkte en beterschap :greenheart:
Hou de mensen op de hoogte hoe het met je gaat.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rampemstamper zei:
Ik voel nog steeds die mdphp in m’n lijf! Kan dus al 2 nachten niet slapen Helemaal ruk Heb wel 10 oxy op en voel me een stuk rustiger Helaas zit slapen er echt niet in Wat kan ik hier aandoen? Benzodiazepines heb ik niet…… jullie hulp zou ik erg op prijs stellen!
Klik om te vergroten...
Ik weet dat het lastig is maar misschien proberen los te laten dat je niet kunt slapen? Ik heb ook een keer niet kunnen slapen toen ik al 3 dagen wakker was wat op dat moment heel frustrerend is maar uiteindelijk slaap je toch wel een keer.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rampemstamper zei:
Ik voel nog steeds die mdphp in m’n lijf! Kan dus al 2 nachten niet slapen Helemaal ruk Heb wel 10 oxy op en voel me een stuk rustiger Helaas zit slapen er echt niet in Wat kan ik hier aandoen? Benzodiazepines heb ik niet…… jullie hulp zou ik erg op prijs stellen!
Klik om te vergroten...

Oxy om stimulanten tegen te gaan??

Dat is een duister pad die je begaat, de stimm werkt uit en de oxy werkt door.

Tenzij je al een giga tolerantie hebt is het nu gewoon hartstikke mogelijk dat je een overdosis oxycodon krijgt zodra de stimulant uitwerkt, er zijn er al zat voor je geweest die het niet meer konden navertellen.

KOOP EEN GOEDE WEEGSCHAAL!

Voorderest hoop ik echt dat je hier weer bovenop komt, maar deze drug zal ik nooit meer nemen als ik jou was. Dat heb je nu redelijk verpest.
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Rampemstamper zei:
Hallo iedereen

Ik heb mdphp gebruikt maar veels teveel…..
Ik ben hard opzoek naar iemand die ik kan bellen.
Ik heb mijn halve contactenlijst al geprobeerd
Graag hulp

bedankt
Klik om te vergroten...
precies wat whitesugar zegt, Ik ben letterlijk vanaf vrijdag wakker en ben mijn angsten aan het onderdrukken ( angsten krijg je wanneer je wakker blijft ) met phenibut. Wees alsjeblieft trots op jezelf dat je geen downers erbij hebt gebruikt om het te onderdrukken want dat is levensgevaarlijk.
Ik ben blij dat je om hulp vraagt! Mensen op deze forum hebben verstand van zaken.

Paranoia om dood te gaan had ik vannacht ook ff ervaren zelfs onder invloed van Phenibut.
Een lichaam kan veel aan. Ik hoop dat die gedachte je wat kan helpen.
Wat mij helpt om van mijn para af te komen wanneer ik geen downers gebruik is een smartwatch die je om kan doen wanneer je je hartslag wilt meten.
Het is misschien niet accuraat maar dan heb je wel een beeld wat je vaak gerust zal stellen.
Tintelingen in de handen vingers kan ook een signaal zijn van vocht te kort en stijfheid.
Het geeft wel aan dat je ff rustig aan moet doen wat je al doet.

Evasdrop deel ik met wat hij zegt.
Ik hoop ook dat je er bovenop komt! gaat ook gebeuren.


Wanneer je weer uitgerust bent en gezond eet ga je terugdenken aan dit moment.
Analyseren en dan kom je tot besef dat je blij bent dat je deze ervaring hebt meegemaakt om misschien het gebruik een tijdje te laten staan of misschien zelfs wel de laatste keer voor je was geweest omdat je er klaar mee bent.

Voor mij was paranoia en angst om dood te gaan een drive om te stoppen met gebruik.
Ik was 3 a 4 jaar clean en toch ben ik weer terug gevallen.
Wanneer je wel weer in gebruik zou schieten verwijt het jezelf niet want dat kan ook zorgen voor nog meer gebruik

Groetjes

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."