#1
Je huisarts even bellen en overleggen?
Sterkte!
Sterkte!
Ik weet dat het lastig is maar misschien proberen los te laten dat je niet kunt slapen? Ik heb ook een keer niet kunnen slapen toen ik al 3 dagen wakker was wat op dat moment heel frustrerend is maar uiteindelijk slaap je toch wel een keer.Ik voel nog steeds die mdphp in m’n lijf! Kan dus al 2 nachten niet slapen Helemaal ruk Heb wel 10 oxy op en voel me een stuk rustiger Helaas zit slapen er echt niet in Wat kan ik hier aandoen? Benzodiazepines heb ik niet…… jullie hulp zou ik erg op prijs stellen!
Ik voel nog steeds die mdphp in m’n lijf! Kan dus al 2 nachten niet slapen Helemaal ruk Heb wel 10 oxy op en voel me een stuk rustiger Helaas zit slapen er echt niet in Wat kan ik hier aandoen? Benzodiazepines heb ik niet…… jullie hulp zou ik erg op prijs stellen!
precies wat whitesugar zegt, Ik ben letterlijk vanaf vrijdag wakker en ben mijn angsten aan het onderdrukken ( angsten krijg je wanneer je wakker blijft ) met phenibut. Wees alsjeblieft trots op jezelf dat je geen downers erbij hebt gebruikt om het te onderdrukken want dat is levensgevaarlijk.Hallo iedereen
Ik heb mdphp gebruikt maar veels teveel…..
Ik ben hard opzoek naar iemand die ik kan bellen.
Ik heb mijn halve contactenlijst al geprobeerd
Graag hulp
bedankt
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."