Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drug zal je nooit meer willen gebruiken??

Welke drug zal je nooit meer willen gebruiken??

34 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
W
WiewieLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoi, was benieuwd wie wat voor drug niet meer zal gebruiken en waarom 🤭😊 voor mezelf is dat paddo’s bad trip gehad die nooit weer hihi.
ver met kets ook wel helemaal weg en diep gat maar weer op andere manier dus minder ervan nemen 🤭😊
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ritalin/methylfenidaat.

Ik ga daar echt heel slecht op. Ik krijg er een heel opgejaagd/paranoïde gevoel van. Daarbij krijg ik ook lichamelijk zeer onprettige gevoelens: een drukkend gevoel door mijn hele lijf, een op hol geslagen hart, overal zweten en gewoon super strak staan.

Daarbij geeft het me ook geen leuk effect. Ik raak helemaal in mezelf gekeerd en heb nergens meer zin in. Echt bijna op het depressieve af.

Nee, voor mij nooit meer Ritalin/methylfenidaat!
W
WiewieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hardcore_frk zei:
Ritalin/methylfenidaat.

Ik ga daar echt heel slecht op. Ik krijg er een heel opgejaagd/paranoïde gevoel van. Daarbij krijg ik ook lichamelijk zeer onprettige gevoelens: een drukkend gevoel door mijn hele lijf, een op hol geslagen hart, overal zweten en gewoon super strak staan.

Daarbij geeft het me ook geen leuk effect. Ik raak helemaal in mezelf gekeerd en heb nergens meer zin in. Echt bijna op het depressieve af.

Nee, voor mij nooit meer Ritalin/methylfenidaat!
Klik om te vergroten...
Nee snap ik dan zeg!! Hadden ze voor jou beter depressie pil mogen noemen dan 😉😜
V
VuurwespLid
01-01-2024, 00:00
#4
crystal meth omdat ik er te opgefucked van werd en te lang ...en heroïne omdat het veel te lekker is.
W
WiewieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vuurwesp zei:
crystal meth omdat ik er te opgefucked van werd en te lang ...en heroïne omdat het veel te lekker is.
Klik om te vergroten...
kan ik me wat bij voorstellen, zelf niet gehad maar van wat ik hoorde dan 👍🏻😉
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Niet meer apihp,aphp,mdphp. Ietsjes minder zou wel fijn zijn.
V
VuurwespLid
01-01-2024, 00:00
#7
Daan198555 zei:
kan ik me wat bij voorstellen, zelf niet gehad maar van wat ik hoorde dan 👍🏻😉
Klik om te vergroten...
ja ik ben iemand die alles wel eens een keer wil proberen, maar gelukkig nooit ernstig echt verslaafd aan geworden. sigaretten roken daar ben ik wel echt aan verslaafd en regelmatig een benzo
W
WiewieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zeelanddude zei:
Niet meer apihp,aphp,mdphp. Ietsjes minder zou wel fijn zijn.
Klik om te vergroten...
Zo heeft ieder zijn not s wel hihi kende deze niet hoor ff gezocht ☺️ Dank
W
WiewieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vuurwesp zei:
ja ik ben iemand die alles wel eens een keer wil proberen, maar gelukkig nooit ernstig echt verslaafd aan geworden. sigaretten roken daar ben ik wel echt aan verslaafd en regelmatig een benzo
Klik om te vergroten...
hihi nou gelukkig maar, zelf ook zo hoor proberen moet je het een gedaan hebben. Leef! Niet…
sigaret altijd lekker ☺️ Benzo is slaap? Sorry
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#10
Daan198555 zei:
Zo heeft ieder zijn not s wel hihi kende deze niet hoor ff gezocht ☺️ Dank
Klik om te vergroten...
Ja heftig spul. Ken je flakka wel, vanuit het nieuws of zo? Dat is een soortgelijke stof als a-PHP enz.
W
WiewieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flualhamdulillam zei:
Ja heftig spul. Ken je flakka wel, vanuit het nieuws of zo? Dat is een soortgelijke stof als a-PHP enz.
Klik om te vergroten...
nee ook niet bestel gewoon altijd via site en tussendoor probeer ik eens wat snap je ☺️
V
VuurwespLid
01-01-2024, 00:00
#12
Daan198555 zei:
hihi nou gelukkig maar, zelf ook zo hoor proberen moet je het een gedaan hebben. Leef! Niet…
sigaret altijd lekker ☺️ Benzo is slaap? Sorry
Klik om te vergroten...
ja Benzodiazepine zijn kalmeringsmiddel/slaap pillen je heb er heel veel varianten van elk met zijn eigen hoofddoel
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#13
Daan198555 zei:
sigaret altijd lekker ☺️
Klik om te vergroten...
Helaas voor velen (inc. mezelf) wel…
Daan198555 zei:
Benzo is slaap? Sorry
Klik om te vergroten...
Benzodiazepines, een categorie drugs die je spieren doen verslappen, hartslag en bloeddruk verlagen, kan helpen tegen angst klachten en paniekaanvallen. Maar het is erg verslavend, en ook lichamelijk verslavend. Als je verslaafd bent kun je niet zomaar stoppen, de ontwenningsverschijnselen kunnen zo heftig zijn dat je eraan overlijdt! Je moet het afbouwen maar dat is super lastig voor veel mensen
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#14
Daan198555 zei:
nee ook niet bestel gewoon altijd via site en tussendoor probeer ik eens wat snap je ☺️
Klik om te vergroten...
Haha ja maar dus wel mee oppassen! Want sommige stofjes zijn tè leuk 😋
W
WiewieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vuurwesp zei:
ja Benzodiazepine zijn kalmeringsmiddel/slaap pillen je heb er heel veel varianten van elk met zijn eigen hoofddoel
Klik om te vergroten...
aaaah zo ja, altijd fijn idd, mag ik ook graag heb altijd oxa voorraad quetiapine 25gr elke nacht en diclazepam zn hihi maar daar valt het onder weer wat geleerd hihi☺️
V
VuurwespLid
01-01-2024, 00:00
#16
Flualhamdulillam zei:
Helaas voor velen (inc. mezelf) wel…

Benzodiazepines, een categorie drugs die je spieren doen verslappen, hartslag en bloeddruk verlagen, kan helpen tegen angst klachten en paniekaanvallen. Maar het is erg verslavend, en ook lichamelijk verslavend. Als je verslaafd bent kun je niet zomaar stoppen, de ontwenningsverschijnselen kunnen zo heftig zijn dat je eraan overlijdt! Je moet het afbouwen maar dat is super lastig voor veel mensen
Klik om te vergroten...
klopt als je eenmaal veel gebruikt is afkicken een hell. doet moet echt onder begeleiding worden afgebouwd en dan nog word je geestelijk en lichamelijk door een hel gesleept
S
SchaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
1P-LSD. Ik kreeg erge buikpijn en kwam vast te zitten in een negatieve gedachte loop.
W
WiewieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Flualhamdulillam zei:
Haha ja maar dus wel mee oppassen! Want sommige stofjes zijn tè leuk 😋
Klik om te vergroten...
Weet het dan moet je gelijk stoppen 😋😋😋
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#19
Benzos.
W
WiewieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vuurwesp zei:
klopt als je eenmaal veel gebruikt is afkicken een hell
Klik om te vergroten...
Vreselijk idd als je ervan af moet, en altijd weer na tijdje willen ze het proberen 😅😰

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."