#1
Hoi allemaal,
Ik ben sinds kort gaan experimenteren met het pluggen van sommige middelen. Voorlopig alleen nog dissociatieven. De meeste middelen zijn qua gewicht 2 á 3 keer zo potent als je deze rectaal neemt i.v.m. oraal. Dat is mijn voorlopige ervaring tenminste.
Zo heb ik laatst een dosis van 6 á 7 mg 3-meo-pce geplugd en ik verwachtte een ervaring vergelijkbaar met ±15mg oraal of misschien zelfs iets sterker. Dit bleek eigenlijk niet het geval. Het leek wel iets potenter dan oraal, maar zeker niet 1,5 of 2x zo potent.
Met andere dissociatieven lijkt dit verschil veel prominenter aanwezig. Zo heb ik één keer 5mg o-pce geplugd en dit was juist weer heftiger dan verwacht.
Mijn vragen zijn concreet:
Hebben jullie ervaring met het pluggen van 3-meo-pce of 3-meo-pcp? (en zit hier onderling ook veel verschil tussen)
Hoe verhoud bij jullie de potentie zich van pluggen van 3-meo vs. andere dissociatieven?
Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen hier in zijn. Een te hoge dosis zou niet leuk zijn in dit geval. Zeker gezien deze stofjes erg potent zijn en bekend staan om manie en mogelijke psychoses op hoge doseringen. Daarom zal ik de dosis ook langzaam opvoeren, maar ik ben benieuwd wat anderen ervaren.
Het zou zo handig zijn als van al die stofjes de bioavailability bekend is van verschillende ROA's. Helaas hebben we die luxe niet altijd met RC's
Overigens... heeft iemand ook ervaring met het pluggen van ketamine? Hiervan is bekend dat de orale bioavailability niet heel goed is.
IV - 100%
IM - 93% volgens deze studie
Oraal - 16% volgens dezelfde studie als IM
Sublinguaal - 29% volgens volgens deze studie
Nasaal - 50% volgens deze studie
Rectaal - 25% volgens dezelfde studie als de nasale bioavailability
Hieruit zou je natuurlijk kunnen afleiden dat het niet interessant is om een andere methode te proberen dan nasaal, IM of IV. Maar ik ben benieuwd of er mensen op dit forum ervaring hebben met andere methoden.
Ik ben sinds kort gaan experimenteren met het pluggen van sommige middelen. Voorlopig alleen nog dissociatieven. De meeste middelen zijn qua gewicht 2 á 3 keer zo potent als je deze rectaal neemt i.v.m. oraal. Dat is mijn voorlopige ervaring tenminste.
Zo heb ik laatst een dosis van 6 á 7 mg 3-meo-pce geplugd en ik verwachtte een ervaring vergelijkbaar met ±15mg oraal of misschien zelfs iets sterker. Dit bleek eigenlijk niet het geval. Het leek wel iets potenter dan oraal, maar zeker niet 1,5 of 2x zo potent.
Met andere dissociatieven lijkt dit verschil veel prominenter aanwezig. Zo heb ik één keer 5mg o-pce geplugd en dit was juist weer heftiger dan verwacht.
Mijn vragen zijn concreet:
Hebben jullie ervaring met het pluggen van 3-meo-pce of 3-meo-pcp? (en zit hier onderling ook veel verschil tussen)
Hoe verhoud bij jullie de potentie zich van pluggen van 3-meo vs. andere dissociatieven?
Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen hier in zijn. Een te hoge dosis zou niet leuk zijn in dit geval. Zeker gezien deze stofjes erg potent zijn en bekend staan om manie en mogelijke psychoses op hoge doseringen. Daarom zal ik de dosis ook langzaam opvoeren, maar ik ben benieuwd wat anderen ervaren.
Het zou zo handig zijn als van al die stofjes de bioavailability bekend is van verschillende ROA's. Helaas hebben we die luxe niet altijd met RC's
Overigens... heeft iemand ook ervaring met het pluggen van ketamine? Hiervan is bekend dat de orale bioavailability niet heel goed is.
IV - 100%
IM - 93% volgens deze studie
Oraal - 16% volgens dezelfde studie als IM
Sublinguaal - 29% volgens volgens deze studie
Nasaal - 50% volgens deze studie
Rectaal - 25% volgens dezelfde studie als de nasale bioavailability
Hieruit zou je natuurlijk kunnen afleiden dat het niet interessant is om een andere methode te proberen dan nasaal, IM of IV. Maar ik ben benieuwd of er mensen op dit forum ervaring hebben met andere methoden.