Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer 2C-C, benieuwd naar ervaring en vergelijking met 4-HO-MET

Eerste keer 2C-C, benieuwd naar ervaring en vergelijking met 4-HO-MET

1 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal,

Binnenkort ga ik met een vriend 2C-C proberen. Voor hem de eerste keer dat we iets nemen uit de categorie phenethylaminen, ik heb wel jarengeleden een keer 2C-B gedaan maar daar staat me weinig van bij. We hebben vrij veel tripervaring maar weten niet zo goed wat we van deze kunnen verwachten. Ons plan is om te beginnen met 1 pellet (30mg) en dan na een uur of iets nog een halve erbij voor een totaal van 45mg. Dus daarom mijn vragen:

1. Hoe staat 2C-C tegenover 4-HO-MET? Los van de langere comeup. Beide drugs staan bekend om een erg milde headspace en een vrij relaxede trip. Wat onderscheidt de twee van elkaar?
2. 30 mg + 15mg voor een ervaren tripper een goede dosis? Van 4-HO-MET nemen we meestal rond de 40mg op een avond.
3. Hoe lang duurt een 2C-C trip in jullie ervaring? Ik las ook dat het niet zo stimulerend is, dus gaat slapen erna beter dan bij bv LSD of MET?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen en tips :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
N
NickjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb ervaring met beide maar is al weer even geleden. Beide vind ik behoorlijk "zacht", dat wil niet zeggen dat je geen mooie visuals of euforie kan ervaren, maar vond het milder dan trippen op AL-LAD, mushrooms of hawaiian baby rosewood. Lijken beide een mooie dose-response curve te hebben dus geleidelijk toenemende effecten bij hogere dosering. Laatste x 2C-C was visueel wel mooi. Keek ik naar een plaatje begon alles te "morphen". Omdat de headspace nog wel vrij helder is kun je alles met een nuchtere verwondering aanschouwen. Eigenlijk was ik van 4-HO-met minder onder de indruk maar misschien een kwestie van doseren. Beide combineren ook goed met bijv. MDMA als je helemaal waus wil gaan. Kan me geen vervelende come-down of bodyload herinneren, bij beide niet.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."