Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSexweed????? Waar je geil van wordt.....

Sexweed????? Waar je geil van wordt.....

12 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
O
OrcaboykeLid
01-01-2024, 00:00
Hoi...

Nog even vragen wat de geilste... en de beste weed om sex mee te hebben is..... namen zijn welkom.... en graag dat ik die kan bestellen aub

Merci
D
De DunneLid
Best @Orcaboyke ik denk dat je beter eens kunt gaan praten met een therapeut of seksuoloog.
Niet flauw bedoeld hoor maar ik heb het idee dat je seks verslaafd bent en er teveel mee bezig bent.
A
ApeLid
Jeez, hoeveel van deze vragen gaan er nog komen. Gebruik de zoekfunctie, al je antwoorden staan al klaar.

bij the way, dubbel topic https://drugsforum.nl/threads/sex-weed.70679/
O
OrcaboykeLid
De Dunne zei:
Best @Orcaboyke ik denk dat je beter eens kunt gaan praten met een therapeut of seksuoloog.
Niet flauw bedoeld hoor maar ik heb het idee dat je seks verslaafd bent en er teveel mee bezig bent.
Klik om te vergroten...
Nee wil gewoon een leuke avond
T
ThunderdomeLid
Capture.PNG

6 topics? Serieus?
M
Mevrouw PløpLid
Orcaboyke zei:
Nee wil gewoon een leuke avond
Klik om te vergroten...
Tip: sluit het forum en ga wat leuks doen met je vriendin!
L
Lid 153446Lid
Orcaboyke zei:
Hoi...

Nog even vragen wat de geilste... en de beste weed om sex mee te hebben is..... namen zijn welkom.... en graag dat ik die kan bestellen aub

Merci
Klik om te vergroten...
Voor Weed: zie je dichtstbijzijnde coffeeshop.

Bestellen / kopen van geestverruimende middelen via deze website/het forum is niet de bedoeling, heb ik begrepen.

Die ene zei:
Jeez, hoeveel van deze vragen gaan er nog komen. Gebruik de zoekfunctie, al je antwoorden staan al klaar.

bij the way, dubbel topic https://drugsforum.nl/threads/sex-weed.70679/
Klik om te vergroten...
En dit.
D
De DunneLid
Nog in de ontkenningsfase.
D
De DunneLid
Blikje Pløp zei:
Tip: sluit het forum en ga wat leuks doen met je vriendin!
Klik om te vergroten...
Dit!
Je vriendin is belangrijker als je seks.
M
Mevrouw PløpLid
De Dunne zei:
Dit!
Je vriendin is belangrijker als je seks.
Klik om te vergroten...
Also, vriendin is onderdeel van de seks. Neem ik aan
D
De DunneLid
Blikje Pløp zei:
Also, vriendin is onderdeel van de seks. Neem ik aan
Klik om te vergroten...
Dat zeker ook.
E
EikLid
Hoi @Orcaboyke ,

Drugs en sex zijn leuk en de combinatie kan ook heerlijk zijn. Volgens mij doet niemand op dit forum daar preuts of moeilijk over. Voel je dus vrij om advies te vragen of je mening te geven. Dat gezegd hebbende is er wel een verschil tussen advies vragen en het forum vol spammen. De hoeveelheid berichtjes die je nu post over hetzelfde onderwerp begint wel storend te worden.

Probeer even te zoeken naar oude onderwerpen over sex en drugs (die zijn er genoeg) of gebruik je eigen bestaande topics in plaats van steeds nieuwe aan te maken okay?

Ik sluit dit onderwerp nu even. Ik ga er vanuit dat de boodschap duidelijk is.

P.S. Mijn persoonlijke kijk op sex en drugs is dat het heel persoonlijk is welke drugs voor jou opwindend zijn in combinatie met sex. Sommigen zweren bij speed of coke, anderen vinden het lovey-dovey van xtc fantastisch en weer andere het magische van LSD. Gewoon een kwestie van rustig aan wat experimenteren zou ik zeggen...
O
OrcaboykeLid
Eik zei:
Hoi @Orcaboyke ,

Drugs en sex zijn leuk en de combinatie kan ook heerlijk zijn. Volgens mij doet niemand op dit forum daar preuts of moeilijk over. Voel je dus vrij om advies te vragen of je mening te geven. Dat gezegd hebbende is er wel een verschil tussen advies vragen en het forum vol spammen. De hoeveelheid berichtjes die je nu post over hetzelfde onderwerp begint wel storend te worden.

Probeer even te zoeken naar oude onderwerpen over sex en drugs (die zijn er genoeg) of gebruik je eigen bestaande topics in plaats van steeds nieuwe aan te maken okay?

Ik sluit dit onderwerp nu even. Ik ga er vanuit dat de boodschap duidelijk is.

P.S. Mijn persoonlijke kijk op sex en drugs is dat het heel persoonlijk is welke drugs voor jou opwindend zijn in combinatie met sex. Sommigen zweren bij speed of coke, anderen vinden het lovey-dovey van xtc fantastisch en weer andere het magische van LSD. Gewoon een kwestie van rustig aan wat experimenteren zou ik zeggen...
Klik om te vergroten...
Ok thanks

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."