#1
Soms is het met een zonnebril best chillGrote pupillen zijn echt geen probleem zolang je gewoon normaal doet.
Ik snap al die mensen met zonnebrillen in een discotheek ook nooit omdat hun ogen te wappie zijn, gast dan val je juist op met je zonnebril binnen in het donker.
Have fun! Waarom eigenlijk 2 feesten in 1 nacht, kon je niet kiezen of?