Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNaar 2 feesten gaan met ADE

Naar 2 feesten gaan met ADE

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Msloverdj zei:
Grote pupillen zijn echt geen probleem zolang je gewoon normaal doet.
Ik snap al die mensen met zonnebrillen in een discotheek ook nooit omdat hun ogen te wappie zijn, gast dan val je juist op met je zonnebril binnen in het donker.

Have fun! Waarom eigenlijk 2 feesten in 1 nacht, kon je niet kiezen of?
Klik om te vergroten...
Soms is het met een zonnebril best chill :tongueout:
D
Daphneb97Lid
01-01-2024, 00:00
#2
whitesugar zei:
Op 2 feesten xtc gebruiken? Dit zou ik zelf echt nooit doen.. maargoed wie ben ik. Ik vind het voor een festival al genoeg en dan zou ik het nooit de hele avond voelen. Ik ben afgelopen weekend naar een festival geweest van 12 uur. Ik heb toen 6apb gebruikt, dit werkt een stuk langer dan xtc. En daarna heb ik nog wat 3mmc genomen.
Klik om te vergroten...
Met beide drugs heb ik dan weer geen ervaring. Is dat aan te raden?

Het zal ongeveer 6 uurtjes in totaal zijn dat ik xtc ga gebruiken, dus opzich valt het nog mee
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#3
Daphneb97 zei:
Met beide drugs heb ik dan weer geen ervaring. Is dat aan te raden?

Het zal ongeveer 6 uurtjes in totaal zijn dat ik xtc ga gebruiken, dus opzich valt het nog mee
Klik om te vergroten...
Oow, dat valt nog mee dan zou ik het bij xtc houden.

6apb is net zoiets als xtc, maar duurt veel langer. Het kan wel tot 12 uren werken bij sommigen maar bij mij werkt het nooit zo lang. En 3mmc gebruikte ik alleen toen de 6apb uitgewerkt was om niet in te kakken, maar het is eigenlijk niet goed om iets na 6apb te gebruiken (wat ik zelf wel doe, maar ik ben niet verstandig 🙈).

Als het in totaal 6 uurtjes is dan valt dat wel mee, dan kun je in mijn ogen prima xtc gebruiken op beide feesten.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Daphneb97 zei:
Met beide drugs heb ik dan weer geen ervaring. Is dat aan te raden?

Het zal ongeveer 6 uurtjes in totaal zijn dat ik xtc ga gebruiken, dus opzich valt het nog mee
Klik om te vergroten...
Xtc is zat voor 6 uur
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Daar gaan de beveiligers niet moeilijk om doen. Het is ook niet verboden om onder invloed te zijn in Nederland. Hou wel rekening met strenge fouillering, dus verstop je zooi goed. Juist als je aan de pillen zit vergeet je dit makkelijk dus misschien kan je een agenda afspraak in je telefoon zetten of je vrienden informeren.
D
Daphneb97Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hi allemaal,

Deze week staat weer in het teken van ADE en ik denk dat iedereen wel uitkijkt naar weer een mooi en goed feestje. Aangezien ik deze week moet werken zal ik alleen op zaterdag een feestje pakken.

Nu is de vraag, heeft hier iemand ervaring met naar 2 feesten gaan op dezelfde dag?

Het plan is om eerst naar het Ziggo Dome te gaan en daar naar Awakenings toe te gaan en een klein beetje xtc te gebruiken om vervolgens in de avond aan te sluiten bij een ander feestje. Nu ben ik alleen bang dat ik dat andere feestje misschien niet binnen ga komen of ze mij er tussen uit pikken aangezien mijn pupillen dan nogal groot zullen zijn.

Heeft hier iemand tips of ervaringen?

Dankjewel alvast!
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zijn er ADE mensen zonder behoorlijke pupillen? Mits je normaal doet, lijkt mij dat geen probleem. Zelf zou ik lekker bij Pan-Pot, Maceo Plex (heerlijk lekker) en Len Faki blijven, maar wie ben ik. Sowieso veel plezier!
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#8
Daphneb97 zei:
Hi allemaal,

Deze week staat weer in het teken van ADE en ik denk dat iedereen wel uitkijkt naar weer een mooi en goed feestje. Aangezien ik deze week moet werken zal ik alleen op zaterdag een feestje pakken.

Nu is de vraag, heeft hier iemand ervaring met naar 2 feesten gaan op dezelfde dag?

Het plan is om eerst naar het Ziggo Dome te gaan en daar naar Awakenings toe te gaan en een klein beetje xtc te gebruiken om vervolgens in de avond aan te sluiten bij een ander feestje. Nu ben ik alleen bang dat ik dat andere feestje misschien niet binnen ga komen of ze mij er tussen uit pikken aangezien mijn pupillen dan nogal groot zullen zijn.

Heeft hier iemand tips of ervaringen?

Dankjewel alvast!
Klik om te vergroten...
Maak je maar niet teveel zorgen over je pupillen.. Maar overdose jezelf nooit. Het is wel lastig om xtc op niveau te houden, misschien een idee om daar wat later mee te beginnen :)
D
Daphneb97Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Rain zei:
Maak je maar niet teveel zorgen over je pupillen.. Maar overdose jezelf nooit. Het is wel lastig om xtc op niveau te houden, misschien een idee om daar wat later mee te beginnen :)
Klik om te vergroten...

Misschien dat ik het ook te groot maak door te denken dat een beveiliger mij eruit pikt door mijn pupillen of ik niet binnen kom. Het plan was sowieso om niet gelijk te beginnen bij het eerste feestje maar dat ergens aan het einde van de middag te doen. Rond een uur of 4 en dan het volgende feestje begint om 7
D
Daphneb97Lid
01-01-2024, 00:00
#10
SneeuwStorm zei:
Zijn er ADE mensen zonder behoorlijke pupillen? Mits je normaal doet, lijkt mij dat geen probleem. Zelf zou ik lekker bij Pan-Pot, Maceo Plex (heerlijk lekker) en Len Faki blijven, maar wie ben ik. Sowieso veel plezier!
Klik om te vergroten...

Dat is waar! Gezien het volgende feest in de Afas is (paar 100 meter verderop) dacht ik, wellicht dat ze daar wat strenger zijn. En helemaal gelijk wat betreft Pan-Pot, Maceo Plex en Len Faki. Maar een paar vrienden van mij (ik ook wel) willen ook graag Paul Kalkbrenner zien. Dus die is ook aan de beurt! En dankjewel :)
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Grote pupillen zijn echt geen probleem zolang je gewoon normaal doet.
Ik snap al die mensen met zonnebrillen in een discotheek ook nooit omdat hun ogen te wappie zijn, gast dan val je juist op met je zonnebril binnen in het donker.

Have fun! Waarom eigenlijk 2 feesten in 1 nacht, kon je niet kiezen of?
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#12
Op 2 feesten xtc gebruiken? Dit zou ik zelf echt nooit doen.. maargoed wie ben ik. Ik vind het voor een festival al genoeg en dan zou ik het nooit de hele avond voelen. Ik ben afgelopen weekend naar een festival geweest van 12 uur. Ik heb toen 6apb gebruikt, dit werkt een stuk langer dan xtc. En daarna heb ik nog wat 3mmc genomen.
D
Daphneb97Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Msloverdj zei:
Grote pupillen zijn echt geen probleem zolang je gewoon normaal doet.
Ik snap al die mensen met zonnebrillen in een discotheek ook nooit omdat hun ogen te wappie zijn, gast dan val je juist op met je zonnebril binnen in het donker.

Have fun! Waarom eigenlijk 2 feesten in 1 nacht, kon je niet kiezen of?
Klik om te vergroten...

Vooral de zonnebrillen vallen juist op, waarom zou je die binnen op zetten? Vandaar dat ik mij ook een beetje zorgen maakte of ik zou binnen komen bij het andere feest.

Voor Paul Kalkbrenner had ik al kaartjes samen met vrienden die we allemaal graag willen zien. Dat is van half 8 tot 11. Voor Awakenings werd ik uitgenodigd en het was toen een niet kunnen kiezen momentje. Het zal dan van ongeveer 4 tot 10 zijn dat ik xtc ga gebruiken. Dus niet een hele dag

Dankjewel!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."