Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDiepste punt tijdens een psycedelic trip.

Diepste punt tijdens een psycedelic trip.

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
Draakje88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi allemaal,

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen en gedachten ivm een psycedelic trip. Wanneer heb je het maximum qua trip bereikt denk je? Wat is het maximum qua diepte en intensiteit?

Ik heb een zelfreflecterende trip gehad, een egodood, een outofbody, extreme visuals en geluiden, 1 zijn met alles zowel met mensen als met de natuur, gedachten lezen van anderen.. Is er meer? Misschien met de overleden mensen of aliens in contact komen of andere zaken? Tell me😍

Thanks alvast😬
P
Plucky DuckLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb mezelf wel eens visueel door mijn hoofd doodgeschoten en opgehangen.

Was ook wel een belachelijk dosis truffels, heeft er wel in geresulteerd dat ik eigenlijk wel weer dat randje wil opzoeken nu ik weet wat eraan kan komen.
D
Draakje88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
iPlucky zei:
Heb mezelf wel eens visueel door mijn hoofd doodgeschoten en opgehangen.

Was ook wel een belachelijk dosis truffels, heeft er wel in geresulteerd dat ik eigenlijk wel weer dat randje wil opzoeken nu ik weet wat eraan kan komen.
Klik om te vergroten...
Zo, das heftig. Hoe voelde dat? Angstig of juist niet? Hahaha hoeveel gram had je op?
P
Plucky DuckLid
01-01-2024, 00:00
#4
Draakje88 zei:
Zo, das heftig. Hoe voelde dat? Angstig of juist niet? Hahaha hoeveel gram had je op?
Klik om te vergroten...
Ik was meer leeg dan bang, kon het allemaal eventjes niet verwerken.

30 gram, ben de truffelsoort vergeten.
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Met een Psilohuasca ervaring me leven voor bij zien flitsen en ik probeerde met mijn handen de mooie herinneringen vast te grijpen en het slipte tussen mijn vingers door. Ik was daar niet ready voor maar wie zal daar ooit wel klaar voor zijn.
D
Draakje88Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Harry In De Warrie zei:
Met een Psilohuasca ervaring me leven voor bij zien flitsen en ik probeerde met mijn handen de mooie herinneringen vast te grijpen en het slipte tussen mijn vingers door. Ik was daar niet ready voor maar wie zal daar ooit wel klaar voor zijn.
Klik om te vergroten...
Het is maar net hoe je er mee omgaat en hoe je erin staat denk ik. Elke reis is voor mij anders geweest. Daarnaast is het ook denk ik de invulling die je er aan geeft. Misschien was je daar niet voor de mooie herinneringen maar moest je verder zoeken ipv daar willen blijven hangen..🤷🏽‍♀️
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
-sowieso de zelfreflecterende tripss gehad die vind ik t mooist dat ik mezelf leer kennen en me lichaam hoe bewust je ervan kan zijn

-muziek maakte in me hoofd en het klonk ook als muziek, en bepaalde muziek (kon) manipuleren

-dat ik in bed lag en dacht iemand mijn lichaam had overgenomen en buiten liep terwijl ik in me bed lag toen op het punt gekomen dat ik dacht dood te zijn en voor altijd zou trippen dat dat de dood was

-toen ik tripte met een maat een gesprek met hem in me hoofd had en het klopte ook nog, hij bevestigde dat uiteindelijk

-het diepste en verste ga ik tog als ik een flinke dosis op heb en aan ballonnen ga lurken, dieper dan diep in je gedachtes, zag me zelf uit de ballon komen en naar andere plekken toe gaan, zag me zelf vanaf achter

-in contact gekomen met me (spirituele gids) ik merkte dat hij een persoonheid had en karakter hoe hij reageerde op de situatie en me vragen in de muziek (terwijl ik ervoor niks wist van spiritueletijd) had zijn naam gevraagd kreeg de eeste 5 letters (barra) dacht dat ik me zelf een naam schetste toen 3 maanden later een kaart trekking gedaan en onthulde ze op het eind de naam (barrakiel)

-en de extreme visuels waarbij links blauw was en rechts groen met een middelijn en daarin volledig visuel gevuld

-1 x meegemaakt met 3 meo pcp “ dat ik niet meer wouw bewegen alleen ademhalen en me ogen dicht ik door de cosmos vloog ik zag zwart met wit de sterren en voelde me zelf in me bed ronddraaien terwijl ik stil lag en bleef maar draaien draaien alleemaal rondjes en het bed bewoog mee alsof ik steeds ondersteboven lag en tegen de muur het was net een achtbaan
D
Draakje88Lid
01-01-2024, 00:00
#8
mitchieee zei:
-sowieso de zelfreflecterende tripss gehad die vind ik t mooist dat ik mezelf leer kennen en me lichaam hoe bewust je ervan kan zijn

-muziek maakte in me hoofd en het klonk ook als muziek, en bepaalde muziek (kon) manipuleren

-dat ik in bed lag en dacht iemand mijn lichaam had overgenomen en buiten liep terwijl ik in me bed lag toen op het punt gekomen dat ik dacht dood te zijn en voor altijd zou trippen dat dat de dood was

-toen ik tripte met een maat een gesprek met hem in me hoofd had en het klopte ook nog, hij bevestigde dat uiteindelijk

-het diepste en verste ga ik tog als ik een flinke dosis op heb en aan ballonnen ga lurken, dieper dan diep in je gedachtes, zag me zelf uit de ballon komen en naar andere plekken toe gaan, zag me zelf vanaf achter

-in contact gekomen met me (spirituele gids) ik merkte dat hij een persoonheid had en karakter hoe hij reageerde op de situatie en me vragen in de muziek (terwijl ik ervoor niks wist van spiritueletijd) had zijn naam gevraagd kreeg de eeste 5 letters (barra) dacht dat ik me zelf een naam schetste toen 3 maanden later een kaart trekking gedaan en onthulde ze op het eind de naam (barrakiel)

-en de extreme visuels waarbij links blauw was en rechts groen met een middelijn en daarin volledig visuel gevuld

-1 x meegemaakt met 3 meo pcp “ dat ik niet meer wouw bewegen alleen ademhalen en me ogen dicht ik door de cosmos vloog ik zag zwart met wit de sterren en voelde me zelf in me bed ronddraaien terwijl ik stil lag en bleef maar draaien draaien alleemaal rondjes en het bed bewoog mee alsof ik steeds ondersteboven lag en tegen de muur het was net een achtbaan
Klik om te vergroten...
Wauw klinkt mie vet jouw ervaringen! Damnnn ook nog jouw gids ontmoet en met een kaartentrekking is zijn/haar naam ook nog eens naar voren gekomen! Pffff en een gesprek die je mattie ook nog bevestigde, sick en mooi haha. Word er helemaal enthousiast van en wil meteen op reis! Ik ben altijd op zoek naar het uiterste op het gebied van psycedelic, ik ken geen grens of angst ofzo. Ik merk idd met ballonnen dat ik dieper ga als ik een jonko heb gerookt. Maar nog niet uitgeprobeerd tijdens een psycedelic trip, hmmm maar eens doen dus😬
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Draakje88 zei:
Wauw klinkt mie vet jouw ervaringen! Damnnn ook nog jouw gids ontmoet en met een kaartentrekking is zijn/haar naam ook nog eens naar voren gekomen! Pffff en een gesprek die je mattie ook nog bevestigde, sick en mooi haha. Word er helemaal enthousiast van en wil meteen op reis! Ik ben altijd op zoek naar het uiterste op het gebied van psycedelic, ik ken geen grens of angst ofzo. Ik merk idd met ballonnen dat ik dieper ga als ik een jonko heb gerookt. Maar nog niet uitgeprobeerd tijdens een psycedelic trip, hmmm maar eens doen dus😬
Klik om te vergroten...

ja :) hahahaha krijg ook gelijk weer kriebels, ik heb zelf ook geen grens tijdens het trippen zo intens mogelijk, en als je nog nooit tijdens het trippen een ballonnentje heb gedaan, doe het !!! intenser kan je het niet krijgen, het moet wel een pscycedelic zijn met een goede headspace, anders werkt het niet zo heel goed, muziek is erbij machtig want dat brengt jou op antwoorden met die ballon, het is een trip in een trip waarbij je gigantish tript(je kan je zelf wel heel makkelijk verliezen in die ballon, dat je steeds weer wil daar moet je eigelijk alleen op letten) de trip gaat ineens ook x10 en visuels ook , je stapeld het ook op met ballon op ballon na 3 minute zonder vlakt het weer af
D
Draakje88Lid
01-01-2024, 00:00
#10
mitchieee zei:
ja :) hahahaha krijg ook gelijk weer kriebels, ik heb zelf ook geen grens tijdens het trippen zo intens mogelijk, en als je nog nooit tijdens het trippen een ballonnentje heb gedaan, doe het !!! intenser kan je het niet krijgen, het moet wel een pscycedelic zijn met een goede headspace, anders werkt het niet zo heel goed, muziek is erbij machtig want dat brengt jou op antwoorden met die ballon, het is een trip in een trip waarbij je gigantish tript(je kan je zelf wel heel makkelijk verliezen in die ballon, dat je steeds weer wil daar moet je eigelijk alleen op letten) de trip gaat ineens ook x10 en visuels ook , je stapeld het ook op met ballon op ballon na 3 minute zonder vlakt het weer af
Klik om te vergroten...
Hahahaha geweldig. Ik heb een ballon icm joints, mdma en xtc geprobeerd, was ook intens en fijn. Kwam in een andere dimensie terecht terwijl ik geen psycedelic op had hahaha. Maar ga het zeker proberen met hallucinerende spul. Ik vraag me vaak ook af of die "hallucinerende" wereld niet de werkelijkheid is, zo voelt het wel voor mij. Wie zegt dat hallucineren een waanwereld is, net als dromen? Misschien is dat wel de echte wereld en dit niet (of tijdelijk)🤪
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Draakje88 zei:
Hahahaha geweldig. Ik heb een ballon icm joints, mdma en xtc geprobeerd, was ook intens en fijn. Kwam in een andere dimensie terecht terwijl ik geen psycedelic op had hahaha. Maar ga het zeker proberen met hallucinerende spul. Ik vraag me vaak ook af of die "hallucinerende" wereld niet de werkelijkheid is, zo voelt het wel voor mij. Wie zegt dat hallucineren een waanwereld is, net als dromen? Misschien is dat wel de echte wereld en dit niet (of tijdelijk)🤪
Klik om te vergroten...
ballon meg mdma is ook echt een top combinatie je verliest je zelf nog meer in de muziek en de omgeving en in je hoofd geweldig, soms voelt het ook best echt tijdens het trippen ja haha, ook al blijft dit wel de echte wereld voor mij hehe ik snap wel wat je bedoelt ja het voelt soms zo echt aan en alles klopt , trippen is eigeijk de niet gefilterde wereld, waar we nu in leven zijn wat filters over gegooit dus die wereld is ook de echte wereld zonder en met de filters :wink:
D
Draakje88Lid
01-01-2024, 00:00
#12
mitchieee zei:
ballon meg mdma is ook echt een top combinatie je verliest je zelf nog meer in de muziek en de omgeving en in je hoofd geweldig, soms voelt het ook best echt tijdens het trippen ja haha, ook al blijft dit wel de echte wereld voor mij hehe ik snap wel wat je bedoelt ja het voelt soms zo echt aan en alles klopt , trippen is eigeijk de niet gefilterde wereld, waar we nu in leven zijn wat filters over gegooit dus die wereld is ook de echte wereld zonder en met de filters :wink:
Klik om te vergroten...
Jahahaha true mee eens, kzie het als iets tijdelijks hier en daar oneindig omdat je bij jouw ziel/geest/bewustzijn (noem het wat je wilt) ofzo komt en die eindigt niet, onze lichaam en gevormde persoonlijkheid denk ik wel (na een paar x reincaneren eventueel🤣).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."