#1
Hoi allemaal,
Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen en gedachten ivm een psycedelic trip. Wanneer heb je het maximum qua trip bereikt denk je? Wat is het maximum qua diepte en intensiteit?
Ik heb een zelfreflecterende trip gehad, een egodood, een outofbody, extreme visuals en geluiden, 1 zijn met alles zowel met mensen als met de natuur, gedachten lezen van anderen.. Is er meer? Misschien met de overleden mensen of aliens in contact komen of andere zaken? Tell me😍
Thanks alvast😬
Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen en gedachten ivm een psycedelic trip. Wanneer heb je het maximum qua trip bereikt denk je? Wat is het maximum qua diepte en intensiteit?
Ik heb een zelfreflecterende trip gehad, een egodood, een outofbody, extreme visuals en geluiden, 1 zijn met alles zowel met mensen als met de natuur, gedachten lezen van anderen.. Is er meer? Misschien met de overleden mensen of aliens in contact komen of andere zaken? Tell me😍
Thanks alvast😬