We kunnen ook gewoon er zelf achter komen door te gebruiken en te testen@Neo-Shulginist educate us professor
Ik gebruik geen druks. Ben je helemaal besodemieterd? 🐔🍅We kunnen ook gewoon er zelf achter komen door te gebruiken en te testen![]()
Helemaal de weg kwijtIk ben helemaal besodemieterd, heb je mijn gebruiksnaam niet gelezen
Ik ben helemaal besodemieterd, heb je mijn gebruiksnaam niet gelezenIk gebruik geen druks. Ben je helemaal besodemieterd? 🐔🍅
Op Drugsinfo.nl staat het al. Het is mogelijk om 3-MMC aan te tonen in de urine, maar alleen met superdure wetenschappelijke apparaten zoals een HPLC. In academische ziekenhuizen doen ze daarmee soms wetenschappelijk onderzoek. Maar dan gaat het om heel andere apparaten dan de standaard zelftestsjes voor urine die meestal gebruikt worden voor drugstests.@Neo-Shulginist educate us professor

oh shieeettttttJe bent in de warrie Harry
Dit wordt gewoon gevonden
Een labtest kan 3-MMC aantonen in de urine met dure apparaten en getrainde medewerkers.Ik hoor dus verhalen dat 3 mmcc niet aantoonbaar is in een urinetest. Is dit waar?
Het is 3 mmc, trigger 1.Ik hoor dus verhalen dat 3 mmcc niet aantoonbaar is in een urinetest. Is dit waar?
Je bent in de warrie HarryMaar met de meest voorkomende urine (zelf) testen wordt er niet op 3-MMC getest.
Dus het is een soort van waar.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."