#1
Als je geen medicijnen gebruikt ofzo zie ik ook niet veel anders dan zwakke batch, aan de hagelslag ligt het niet lijkt me. Vanavond zal vast beter zijn. Pizza is niet echt licht verteerbaar maar als je idd alweer drie uurtjes verder bent zou het niet al te erg in de weg moeten zitten.Hey ja waarom het vorige keer niet is gelukt, geen idee? Impotente batch? Te weinig (al betwijfel ik dat ) misschien omdat ik het met een paar happen chocolade hagelslag heb zitten eten ivm de smaak? Geen idee
Ja wat betreft late maaltijd ik heb ongeveer 3 kwart pizza op dus valt mee i guess? Vandaar ook uurtje of 2,5 3 wachten met innemen, dit zou wel voldoende moeten zijn toch?