#1
Hoi mensen ik heb overleg gehad met mijn huisarts en ik ga afkicken van de Tramadol ik ben van 5x50mg naar 1x50mg gegaan en wil in de loop der tijd helemaal stoppen. Ik heb vanochtend om 6 uur mijn 50mg Tramadol genomen is het nou okee dat ik om 21-22 uur vanavond oxazepam inneem ? Ik zie namelijk dat er echt major interacties zijn op de interaction checker op internet, wie kan me bij deze vraag helpen ?