Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4MMC 3MMC

4MMC 3MMC

27 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Snoozerboy5000 zei:
Awh nee de god van comedy keurt dit af wacht ik ga huilen in een hoekje.
Klik om te vergroten...
Ga jij maar lekker huilen in de hoek sletje
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dirkjan zei:
:handwaving1: tot ziens humor, jammer dat je vertrokken bent van het forum.
Klik om te vergroten...
Awh nee de god van comedy keurt dit af wacht ik ga huilen in een hoekje.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dirkjan zei:
:handwaving1: tot ziens humor, jammer dat je vertrokken bent van het forum.
Klik om te vergroten...
Dit was geen humor dit was bittere noodzaak.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rotjoch zei:
Dit was geen humor dit was bittere noodzaak.
Klik om te vergroten...
Dat klopt, maar ik had het liever vanuit een komische invalshoek gezien.
J
JexirLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jen2ke zei:
Hallo allemaal
Ik wil deze avond 4MMC gebruiken nu hoop ik echt ook dat het 4is en geen 3 zijn er mensen die weten hoe je het kan herkennen.
Ook wou ik eens vragen wat zo de standaard dosis ( verstandige dosis ) is ik zou niet graag hebben dat ik er teveel van snuif daarom deze vraag. Misschien speelt gewicht ook een rol ik weeg bij deze 91 kg alvast bedankt allemaal ✌️
Klik om te vergroten...
Buiten alle onserieuze reacties om, je kan dit wel zien.

3mmc is meer poederachtig, 4mmc is meer kristalachtig en het ruikt allebei anders. Maar dat is iets wat je wel moet kunnen herkennen dus eerder gezien hebben.
Ik zou zeggen neem een lijntje, dan voel je wel aan de pijn of het 3mmc of 4mmc is.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hou de onzin in het onzin gedeelte luitjes.

Aan het soort poeder en kleur kun je het in ieder geval niet zien. De enige manier is om te laten testen. Maar over het algemeen is echte 4-mmc nauwelijks meer te krijgen dus de kans is groot dat het 3-mmc of een andere RC cath is.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
FredKroket zei:
Hou de onzin in het onzin gedeelte luitjes.

Aan het soort poeder en kleur kun je het in ieder geval niet zien. De enige manier is om te laten testen. Maar over het algemeen is echte 4-mmc nauwelijks meer te krijgen dus de kans is groot dat het 3-mmc of een andere RC cath is.
Klik om te vergroten...
Helemaal waar, kan je gewoon niet zien.
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#8
space-kees zei:
Zal voor mij ongeveer hetzelfde zijn , ze noemen me ook wel Peter de frikandellen vreter.
Was je me net 1 sec voor.
Klik om te vergroten...
Minder keta snatsen jij

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."