01-01-2024, 00:00#3Je hebt duidelijk de berg tekst aan de bovenkant van elke forumpagina niet goed gelezen. Het is niet dat je er ineens wel naar mag vragen als je er een andere benaming voor gebruikt, maar wel goed geprobeerd
01-01-2024, 00:00#4Je bent in ieder geval al 1 eens op de regel gewezen dat je hier niet om mag vragen. Ik rapporteer je post en laat de mods hierover oordelen. Aju
01-01-2024, 00:00#5 Zanza zei: Durf het bijna niet te zeggen maar vruuger noemden ze het hier altijd 'jeazy' 🤣 Klik om te vergroten... Giller dit
01-01-2024, 00:00#6Haha ja bedankt. Ik kende die benaming niet maar hier wel. Nou heb jij misschien een idee hoe het doen? Of waar of iets? Bedankt iig
01-01-2024, 00:00#8Ik ken t woord niet maar begreep een voor g, maar hier was t bekend. Heb jij een waarschuwing