Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBad gaan xtc, allereerste keer in 6jaar

Bad gaan xtc, allereerste keer in 6jaar

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#1
nihou, was jij op awakey?
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mmh vervelend :( Ik kan me alleen voorstellen dat je er zo op hebt gereageerd omdat je al niet zo lekker in je vel zat, klopt dat?

Geef het wat tijd, doe het als je in een wat betere periode zit en met vrienden die je wel 100% vertrouwd.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben dit weekend bad gegaan op de xtc tijdens een festival. Ik had een halfje genomen. Ik ben het gewoon om vaker xtc te nemen en dat was voor mij dan ook de enigste drugs waar ik altijd heel lekker op ging. Ik kwam toe op het festival en vond het al een teleurstelling omdat alles in tenten was. 3 jaar geleden was het allemaal open maar dat was dan wel id zomer. Ook had ik wat jaloezie met een meisje en mijn vriend. Dit was al over toen ik de xtc nam. We waren met een gemengde groep, niet echt 100% mijn vertrouwensgroepje en niet echt mn beste vrienden. Toch, werd ik ineens onwel toen het inkickte, voelde me paniekerig en niet op mijn gemak. toen ik wou gaan zitten was nergens een plekje daar waar ik me goed voelde. Ik werd flauw en angstig en besloot om mijn vingers in mijn keel te stoppen en als dat niet hielp wou ik naar de ehbo gaan. Ik wou gewoon nuchter terug zijn. Ik heb het kunnen uitkotsen en werd nuchter. Ik dacht: nieuwe start.Helaas heeft dit moment heel mijn weekend verpest. Het was een combi ticket dus dag nadien opnieuw slechte vibes gehad. Toen we thuis waren gisteren heb ik hele dag gehuild, omdat het mentaal zo zwaar was. Iedereen amuseerde zich zo hard, en ik was volledig in mezelf gekeerd. Voelde me alleen en kon niet stoppen met piekeren tijdens het feesten. Nu heb ik schrik dat ik nooit meer het leuke effect zal bereiken van xtc en steeds aan dit weekend zal denken. En dus ook nooit meer goed zal gaan op xtc. Kan iemand dit tegenspreken? Ik ben zo triestig, het was mn favo drug.
m
madmediazLid
01-01-2024, 00:00
#4
Iedereen heeft wel eens een bad trip. Ik heb ook een bad trip gehad op XTC, 3 weken erna nog een pilletje gedaan (280mg) en ging gewoon lekker. Het ligt echt aan de setting van wat ik geleerd heb van mijn eigen ervaring.
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vervelend voor je. Het enige wat ik in algemene zin zou willen zeggen als aanvulling op al het goede wat er hier en in de andere thread al over gezegd is, is dat je ook gewoon nu erg vol bent van deze ervaring, een shockerende ervaring waar je hoofd even van moet herstellen. De tijd gaat je hier sowieso mee helpen zodat het niet meer zo zwaar weegt en voelt zoals nu :) Komt goed.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#6
Blauweaap zei:
nihou, was jij op awakey?
Klik om te vergroten...
Heyhey, ja! Ik was op awakie. Daar deze slechte ervaring gehad helaas. 3 jaar geleden niet, was de beste dag van mn leven toen! Jij ook op awakie?
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#7
djiego zei:
Vervelend voor je. Het enige wat ik in algemene zin zou willen zeggen als aanvulling op al het goede wat er hier en in de andere thread al over gezegd is, is dat je ook gewoon nu erg vol bent van deze ervaring, een shockerende ervaring waar je hoofd even van moet herstellen. De tijd gaat je hier sowieso mee helpen zodat het niet meer zo zwaar weegt en voelt zoals nu :) Komt goed.
Klik om te vergroten...
Bedankt! Zo voelt het ook, ff te zwaar allemaal. Ik zal het wel terug durven nemen als de tijd rijp is 😅😘
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#8
madmediaz zei:
Iedereen heeft wel eens een bad trip. Ik heb ook een bad trip gehad op XTC, 3 weken erna nog een pilletje gedaan (280mg) en ging gewoon lekker. Het ligt echt aan de setting van wat ik geleerd heb van mijn eigen ervaring.
Klik om te vergroten...
Ja, nogmaals duidelijk dat setting alles is!
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hiyou zei:
Heyhey, ja! Ik was op awakie. Daar deze slechte ervaring gehad helaas. 3 jaar geleden niet, was de beste dag van mn leven toen! Jij ook op awakie?
Klik om te vergroten...
Allicht was ik tevinden bij awakey. lekker raggen op ellen alien met haar gay vriend.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."