#1
nihou, was jij op awakey?
Heyhey, ja! Ik was op awakie. Daar deze slechte ervaring gehad helaas. 3 jaar geleden niet, was de beste dag van mn leven toen! Jij ook op awakie?nihou, was jij op awakey?
Bedankt! Zo voelt het ook, ff te zwaar allemaal. Ik zal het wel terug durven nemen als de tijd rijp is 😅😘Vervelend voor je. Het enige wat ik in algemene zin zou willen zeggen als aanvulling op al het goede wat er hier en in de andere thread al over gezegd is, is dat je ook gewoon nu erg vol bent van deze ervaring, een shockerende ervaring waar je hoofd even van moet herstellen. De tijd gaat je hier sowieso mee helpen zodat het niet meer zo zwaar weegt en voelt zoals nuKomt goed.
Ja, nogmaals duidelijk dat setting alles is!Iedereen heeft wel eens een bad trip. Ik heb ook een bad trip gehad op XTC, 3 weken erna nog een pilletje gedaan (280mg) en ging gewoon lekker. Het ligt echt aan de setting van wat ik geleerd heb van mijn eigen ervaring.
Allicht was ik tevinden bij awakey. lekker raggen op ellen alien met haar gay vriend.Heyhey, ja! Ik was op awakie. Daar deze slechte ervaring gehad helaas. 3 jaar geleden niet, was de beste dag van mn leven toen! Jij ook op awakie?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."