Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc eczeem zalf

3mmc eczeem zalf

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik weet het antwoord niet maar het is geen stomme maar een verstandige vraag! 👍
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hai. Miss een domme of gekke vraag maar ik stel hem toch maar.

Ik heb erg eczeem sinds vroeger al, nu heb ik zalf ervoor maar die zalf zorgt er ook voor dat je bloedvaten vernauwen. Staat op de bijsluiter. Is dat dan handig samen met 3mmc? Allebei bloedvat vernauwend.?
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Ik weet het antwoord niet maar het is geen stomme maar een verstandige vraag! 👍
Klik om te vergroten...
Ah ja dankje.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#4
Appelgebak zei:
Hai. Miss een domme of gekke vraag maar ik stel hem toch maar.

Ik heb erg eczeem sinds vroeger al, nu heb ik zalf ervoor maar die zalf zorgt er ook voor dat je bloedvaten vernauwen. Staat op de bijsluiter. Is dat dan handig samen met 3mmc? Allebei bloedvat vernauwend.?
Klik om te vergroten...
Heb je de naam van de zalf misschien? Waar smeer je deze vooral en kan je bijvoorbeeld een dag skippen?
A
AppelgebakLid
01-01-2024, 00:00
#5
StraatPiraat zei:
Heb je de naam van de zalf misschien? Waar smeer je deze vooral en kan je bijvoorbeeld een dag skippen?
Klik om te vergroten...
Nee mag er niet mee stoppen van de dokter. Was die ook best duidelijk in moest het afmaken tot het helemaal weg was en niet eerder stoppen of overslaan.

Op me benen boven en onder.

Naam zalf is FNA faqrom creme
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#6
Appelgebak zei:
Nee mag er niet mee stoppen van de dokter. Was die ook best duidelijk in moest het afmaken tot het helemaal weg was en niet eerder stoppen of overslaan.

Op me benen boven en onder.

Naam zalf is FNA faqrom creme
Klik om te vergroten...
Ik heb wat lopen googlen, kan best agressief zijn nog.
Zelf merk ik dat bij mn bovenbenen en knieën flink vasoconstrictie voor kan komens. Aangezien dit net de plek is waar je smeert, zou ik het misschien maar afzien.
Smeer je al lang? Merk je bijwerkingen?
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Op zich smeer je die zalf niet op de plekken waar vasoconstrictie gevaarlijk is (rondom het hart en in de hersens) en zal die zalf alleen maar net onder je huid werken, neem ik aan. Als je je dosis 3-MMC verstandig houdt dan zie ik niet echt gevaar, hooguit voelen je benen iets sneller koud.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#8
StraatPiraat zei:
Ik heb wat lopen googlen, kan best agressief zijn nog.
Klik om te vergroten...
Knap dat jij het hebt gevonden trouwens zonder de naam met alleen het merk hahah (Faqrom = Fagron?)

@Appelgebak bedoel je de hydrocortison crème?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zou het niet doen. 3-mmc zorgt voor een verlaagde weerstand en als er iets is waar eczeem lekker op gaat is het een slechte weerstand. Beter even mee wachten.
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik zou het niet doen, heb eczeem in mn oren en zodra ik 3mmc gebruik het het aanzienlijk erger.
Ik zou wachten tot het helemaal over is. Zou jammer zijn als dit je proces verstoord!
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#11
Geneesmiddel zei:
Knap dat jij het hebt gevonden trouwens zonder de naam met alleen het merk hahah (Faqrom = Fagron?)

@Appelgebak bedoel je de hydrocortison crème?
Klik om te vergroten...
Ja ik kwam op een aantal verschillende zalfjes, en zoals hij dit omschreef kwam ik aan 2 opties waar beide vernauwde vaten genoemd stond.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jesse Pinkvrouw zei:
Ik zou het niet doen, heb eczeem in mn oren en zodra ik 3mmc gebruik het het aanzienlijk erger.
Ik zou wachten tot het helemaal over is. Zou jammer zijn als dit je proces verstoord!
Klik om te vergroten...
Herkenbaar, heb zelf een schimmelinfectie (klinkt vies maar jeukt gewoon en schilfert) aan m'n hoofdhuid en voorhoofd, binnen no time is het van n klein plekje naar m'n hele hoofd getrokken in de periode dat ik veel 3mmc gebruikte. Nu geminderd en zalven en het trekt al iets weg.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."