#1
Ik weet het antwoord niet maar het is geen stomme maar een verstandige vraag! 👍
Ah ja dankje.Ik weet het antwoord niet maar het is geen stomme maar een verstandige vraag! 👍
Heb je de naam van de zalf misschien? Waar smeer je deze vooral en kan je bijvoorbeeld een dag skippen?Hai. Miss een domme of gekke vraag maar ik stel hem toch maar.
Ik heb erg eczeem sinds vroeger al, nu heb ik zalf ervoor maar die zalf zorgt er ook voor dat je bloedvaten vernauwen. Staat op de bijsluiter. Is dat dan handig samen met 3mmc? Allebei bloedvat vernauwend.?
Nee mag er niet mee stoppen van de dokter. Was die ook best duidelijk in moest het afmaken tot het helemaal weg was en niet eerder stoppen of overslaan.Heb je de naam van de zalf misschien? Waar smeer je deze vooral en kan je bijvoorbeeld een dag skippen?
Ik heb wat lopen googlen, kan best agressief zijn nog.Nee mag er niet mee stoppen van de dokter. Was die ook best duidelijk in moest het afmaken tot het helemaal weg was en niet eerder stoppen of overslaan.
Op me benen boven en onder.
Naam zalf is FNA faqrom creme
Knap dat jij het hebt gevonden trouwens zonder de naam met alleen het merk hahah (Faqrom = Fagron?)Ik heb wat lopen googlen, kan best agressief zijn nog.
Ja ik kwam op een aantal verschillende zalfjes, en zoals hij dit omschreef kwam ik aan 2 opties waar beide vernauwde vaten genoemd stond.Knap dat jij het hebt gevonden trouwens zonder de naam met alleen het merk hahah (Faqrom = Fagron?)
@Appelgebak bedoel je de hydrocortison crème?
Herkenbaar, heb zelf een schimmelinfectie (klinkt vies maar jeukt gewoon en schilfert) aan m'n hoofdhuid en voorhoofd, binnen no time is het van n klein plekje naar m'n hele hoofd getrokken in de periode dat ik veel 3mmc gebruikte. Nu geminderd en zalven en het trekt al iets weg.Ik zou het niet doen, heb eczeem in mn oren en zodra ik 3mmc gebruik het het aanzienlijk erger.
Ik zou wachten tot het helemaal over is. Zou jammer zijn als dit je proces verstoord!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."