#1
Perceptie van tijd? Perceptie van gevoel? Anyhow, het was teleurstellend. Maar goed, ik kan weinig inbrengen als bij het gross van 3-mmc gebruikers wel dat tijdvak overeenkomt.En onze perceptie is ook niet absoluut![]()
Perceptie van tijd? Perceptie van gevoel? Anyhow, het was teleurstellend. Maar goed, ik kan weinig inbrengen als bij het gross van 3-mmc gebruikers wel dat tijdvak overeenkomt.En onze perceptie is ook niet absoluut![]()
JaPerceptie van tijd?
JaPerceptie van gevoel?
🤣😂🤣😂bleke Gambiaanse rivierbedgarnaal die dagen aan een stuk door jonko’s heeft zitten paffen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."