Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvraag voor de slimme onderons vriendin is imume voor drugs en drank

vraag voor de slimme onderons vriendin is imume voor drugs en drank

12 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
b
billnyeLid
01-01-2024, 00:00
ik probeer ergens achter t komen waar me vriendin last van heeft heb me suf gezocht op google maar kan niks vinden dus dit is een mooie vraag voor de slimmen onder ons

mij vriendin kan mega veel alcohol drinken zonder dronken t worden en voor dat er gezegt woord komt door tolarantie dat is niet zo ze drinkt bijna nooit maar als we een keer het op een zuipen zetten drinkt ze 6 glazen whisky en is nog niet eens aangeschoten voor drugs geld het zelfden blowen doet niks ze woord niet high terwijl ik fucking stoned ben coke 0 effect terwijl ik strak sta en dat was haar eerste keer coke ooit 0 effect opium 0 effect en ze gebruikt nooit iets ik heb een keer gelezen dat er een gene is dat dit veroorzaakt dat je lichaam gelijk alles afbouwt maar kan er niks over vinden het schijnt heel zeldzaam t zijn kunnen de slimmen onder ons mij miss helpen en vertelen wat dit is en ja we kunnen ook naar een dokter gaan bloed laten afnemen en testen laten doen maar dat is weer iets te veel moeite en niet goed voor haar eigen risico

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
A
ApeLid
Gebruikt ze medicijnen?
S
SnuffelaarLid
Heeft ze last van een poker face syndroom?
Dat zorgt ervoor dat je nuchter hetzelfde eruit ziet als onder invloed. Ook is haar boze gezicht dan waarschijnlijk even neutraal als haar lachend gezicht.

Mensen die aan deze ziekte lijden durven ook nogal vals te spelen en zeggen dat ze niks voelen terwijl ze vethard aan het spacen zijn.
b
billnyeLid
Rotjoch zei:
Gebruikt ze medicijnen?
Klik om te vergroten...
nee geen ik heb er ooit is iets van gelezen dat het bij vrij weinig mensen voorkomt dat het lichaam heel snel dingen afbouwt waardoor je niet dronken of high woord alleen bij hele hoge dosering ze is wel dronken geweest maar het is heel lastig en je heb heel veel nodig om dat voor elkaar t krijgen alleen het heeft een naam dat gene of de aandoenigen maar ik kan het nergens meer vinden en we hadden het er net weer over en gingen weer zoeken maar konden niks vinden dus ik dacht laat ik het hier plaasten misschien weet iemand het hier
b
billnyeLid
Snuffelaar zei:
Dat zorgt ervoor dat je nuchter hetzelfde eruit ziet als onder invloed. Ook is haar boze gezicht dan waarschijnlijk even neutraal als haar lachend gezicht.

Mensen die aan deze ziekte lijden durven ook nogal vals te spelen en zeggen dat ze niks voelen terwijl ze vethard aan het spacen zijn.
Klik om te vergroten...
nee dat is het echt niet
S
Snoozerboy🐱Lid
Snuffelaar zei:

Klik om te vergroten...
Ik geloofde dit gewoon he tot het ''ze zeggen dat ze niks voelen terwijl ze vethard aan het spacen zijn'' stukje.
S
Snoozerboy🐱Lid
billnye zei:
nee dat is het echt niet
Klik om te vergroten...
Weetje het zeker?
b
billnyeLid
Snoozerboy🐱 zei:
Weetje het zeker?
Klik om te vergroten...
ja dat weet ik heel zeker na een relatie van 8 jaar samenwonend en haar ogen gezicht manier van praten en doen na het nemen van die drugs niks is verandert van normaal ik heb haar wel dronken meegemaakt alleen het is heel lastig om haar dronken t krijgen en als je het probeert t faken dat je nuchter bent kom je wel achter zeker na 5 best volle glazen whiskey niet dubbel praten kaars recht lopen en normaal gedragen gram coke op 0 verschil in pupillen of gedrag terwijl ik echt wel wat merkten
G
GeneesmiddelLid
Interessant geval, je hebt inderdaad ook mensen die een heel snel metabolisme hebben ofzo en dan wordt alles snel afgebroken. Maar ben benieuwd of dit ook stand houdt als ze ooit eens een hoge dosering LSD neemt, of als ze na veel drankjes een rechte lijn probeert te lopen.
G
Gebruiker 0012685732Lid
@billnye

er was een jaar of wat geleden hier een jongen die het ook had.. voelde niets..
mss kun je met de zoekfunctie er iets over vinden (?)
L
Lid 103682Lid
billnye zei:
ik heb haar wel dronken meegemaakt alleen het is heel lastig om haar dronken t krijgen
Klik om te vergroten...
Hier heb je het antwoord. Ze heeft geen afwijking of een ander gen. Het gaat er om door welke bril je het bekijkt.
Niet iedereen loopt na een fles wijn lallend de polonaise. En wat is geen effect van blowen. Is het met tabak en om welke sterkte en hoeveelheid gaat het. Iets najagen of ophogen om je stelling te weerleggen raad ik echt af.

Soms is het gewoon niet voor iemand weggelegd. Maar dat ze niet dronken overkomt met 6 glazen whisky betekent niet dat ze achter het stuur mag en kan kruipen ermee.
Dus ja het heeft wel degelijk effect alleen niet het gewenste.
H
HelegavegebruikersnaamLid
Als je niet zou zeggen ik weet zeker dat ze geen medicatie gebruikt, had ik gedacht aan wellicht dat ze adhd heeft en Methylphenidaat gebruikt. Wel mooi, klinkt als een vrouw naar m’n hart.
D
De ZandmanLid
Ik heb ook iemand gekend die bijna niet dronken te krijgen was. Ongelooflijk wat hij op een avond wegtikte aan glazen bier....later bleek dat hij wel degelijk onder invloed raakte, maar een ongelooflijk goede zelfbeheersing had en aldus met een pokerface zogenaamd nuchter zat te zijn.
Maar lallen, of scheef lopen heb ik hem nooit zien doen ondanks vele glazen bier dus hij kon wel heel wat verdragen.
Hij zal wel een snel metabolisme hebben. Dat moet haast wel.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."