Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKortstwerkende drug, langstwerkende drug...

Kortstwerkende drug, langstwerkende drug...

4 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
Er bestaat een middel dat 1000 keer potenter is als cocaïne, een injectie en het geeft direct 3 maanden een verhoogd dopamine niveau en word in Turkije en Amerika al gebruikt als anti trek middel.

fda approved geloof ik bijna... maar dat zegt niks.
kan nooit goed zijn in mijn mening wel cool qua werking!
G
GeneesmiddelLid
Kort moet je inderdaad denken aan een heel licht gas, maar of er iets lichter is dan lachgas en ook actief is heb ik geen idee van.

@Dirkjan stuurde laatst een raar chemisch wapen dat actief was als deliriant met werkingsduur +-10 dagen, hoe heet dat ook alweer?

Maarja, zo is t maar met alles, als je gewoon een gigantische dosis naar binnen gooit, duurt het vanzelf lang voordat het uit je bloed is. Misschien is het logischer om te kijken wat de drug is met de langste halfwaardetijd. Ik kan iig wel medische drugs vinden met mega halfwaardetijden tot 30 dagen.

Casrus zei:
Begrijpt iemand hoe de moleculen van benzos gerelateerd zijn aan de werkingsduur ervan?
Klik om te vergroten...

Nee, maar ben best benieuwd naar het antwoord eigenlijk. Ik heb ook niet veel verstand van hoe een lever nou te werk gaat.
D
DirkdirkLid
Geneesmiddel zei:
@Dirkjan stuurde laatst een raar chemisch wapen dat actief was als deliriant met werkingsduur +-10 dagen, hoe heet dat ook alweer?
Klik om te vergroten...
On it
Dirkjan zei:
Kijk dit. Een nieuwe drug, genaamd EA-3167.
Bekijk bijlage 44708
Een deliriant, en ik citeer

an effective dose when administered by injection of as little as 2.5 μg/kg (i.e. 0.2 milligrams for an 80 kg person), and a duration of 120–240 hours (5–10 days)

120 - 240 UUR! Ay caramba.

Bekijk bijlage 44705
Klik om te vergroten...
C
CasrusLid
Dankjewel DirkJan!

Geneesmiddel zei:
Maarja, zo is t maar met alles, als je gewoon een gigantische dosis naar binnen gooit, duurt het vanzelf lang voordat het uit je bloed is. Misschien is het logischer om te kijken wat de drug is met de langste halfwaardetijd. Ik kan iig wel medische drugs vinden met mega halfwaardetijden tot 30 dagen.
Klik om te vergroten...

Heb ik ook gemerkt met mijn heroische truffeldosis. Duurde een heel weekend+.
C
CasrusLid
Lachgas duurt volgens psychonautwiki 1-5 minuten, Datura (Stramonium) een dag of drie (met uitloop).

LSD thumbprint 2 weken?

Wat is de kortstwerkende drug, wat de langstwerkende en weet iemand wat het verschil uitmaakt of is er geen lijn in te vinden?

Bij benzo's bijvoorbeeld (waarvan de werking tamelijk op elkaar lijkt) kan het verschil aanzienlijk zijn. Begrijpt iemand hoe de moleculen van benzos gerelateerd zijn aan de werkingsduur ervan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."