Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmeerdere festivals waar ik xtc wil gebruiken.

meerdere festivals waar ik xtc wil gebruiken.

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#1
ketamineismijnbenzine zei:
Hi! ik heb een vraag over hoe ik het beste op meerdere festivals dit jaar nog kan gebruiken. Ik ben 18 jaar oud en weeg 75 kilo. Ik heb ervaring met drugs waaronder MDMA, XTC, Ketamine, Speed, Hasj/Wiet.

Afgelopen weekend 29 juli t/m 31 juli heb ik een festival gehad waar ik xtc en mdma heb gebruikt, in totaal 3,5 pillen van 300mg en ongeveer 0,4 gram mdma.
Nu heb ik nog een aantal feesten/festivals op de planning waar ik ook graag wil gebruiken. alle datums zijn,

- 6 augustus
- 27 augustus
- 17 september
- 24 september
- 23 oktober
- 17 december

Nu vraag ik mij af hoe ik dit het beste kan doen, of wat ik anders beter kan nemen bijvoorbeeld. Wat is verstandig?
Klik om te vergroten...
Dus heb je in totaal 1,45gr mdma genomen? Lees ik dit correct?


If so. Wachten tot volgend jaar festivalperiode.


Imo.
Z
Zwevende SchaapLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hi! ik heb een vraag over hoe ik het beste op meerdere festivals dit jaar nog kan gebruiken. Ik ben 18 jaar oud en weeg 75 kilo. Ik heb ervaring met drugs waaronder MDMA, XTC, Ketamine, Speed, Hasj/Wiet.

Afgelopen weekend 29 juli t/m 31 juli heb ik een festival gehad waar ik xtc en mdma heb gebruikt, in totaal 3,5 pillen van 300mg en ongeveer 0,4 gram mdma.
Nu heb ik nog een aantal feesten/festivals op de planning waar ik ook graag wil gebruiken. alle datums zijn,

- 6 augustus
- 27 augustus
- 17 september
- 24 september
- 23 oktober
- 17 december

Nu vraag ik mij af hoe ik dit het beste kan doen, of wat ik anders beter kan nemen bijvoorbeeld. Wat is verstandig?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
ketamineismijnbenzine zei:
Ik ben 18 jaar oud
Klik om te vergroten...
Zo jong en zoveel drugs. Please dont! Je hersenen ontwikkelen zich nog minimaal tot je 24e…

ketamineismijnbenzine zei:
in totaal 3,5 pillen van 300mg en ongeveer 0,4 gram mdma.
Klik om te vergroten...
OMG! Dat is voldoende voor een hele zomer festivals….

ketamineismijnbenzine zei:
doen, of wat ik anders beter kan nemen bijvoorbeeld. Wat is verstandig?
Klik om te vergroten...
Geen enkele serotonine drug nemen het komende half jaar zeker!

Lees link aub goed door.
ā¬‡ļø

Handboek - MDMA/XTC: handleiding

Op het forum worden regelmatig vragen gesteld door mensen die kennis willen maken met deze drug. Naast de topics met focus op slechts de risico's van MDMA en de topic met veel achtergrondinformatie, miste ik toch een algemene handleiding (voor beginners). Daarom heb ik deze zelf maar geschreven...
drugsforum.nl drugsforum.nl
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#4
ketamineismijnbenzine zei:
Hi! ik heb een vraag over hoe ik het beste op meerdere festivals dit jaar nog kan gebruiken. Ik ben 18 jaar oud en weeg 75 kilo. Ik heb ervaring met drugs waaronder MDMA, XTC, Ketamine, Speed, Hasj/Wiet.

Afgelopen weekend 29 juli t/m 31 juli heb ik een festival gehad waar ik xtc en mdma heb gebruikt, in totaal 3,5 pillen van 300mg en ongeveer 0,4 gram mdma.
Nu heb ik nog een aantal feesten/festivals op de planning waar ik ook graag wil gebruiken. alle datums zijn,

- 6 augustus
- 27 augustus
- 17 september
- 24 september
- 23 oktober
- 17 december

Nu vraag ik mij af hoe ik dit het beste kan doen, of wat ik anders beter kan nemen bijvoorbeeld. Wat is verstandig?
Klik om te vergroten...
Gezien de hoeveelheden die je gebruikt zou ik ff de zoekfunctie gebruiken van het forum wat verstandig mdma gebruik is want wat jij hier beschrijft is niet normaal en erg schadelijk voor je. Meer dan anderhalve gram MDMA in een paar dagen is echt een "no go". Ik zou je gebruik maar eens onder de loep nemen.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
@ketamineismijnbenzine
Dit zijn simpelweg gewoon veel te veel festivals in korte tijd om bij allemaal MDMA/XTC te gebruiken. Je serotonine is al gefrituurd van je afgelopen festival met de genomen hoeveelheden.

Ik zou MDMA/XTC skippen tot minimaal oktober of nóg beter, tot je festival op 17 december. Ik heb zelf op awakenings gebruikt en mn volgende word ADE. Je zal helaas moeten accepteren dat zoveel festivals niet gaat met dat middel.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Alles hierboven lijkt me wel duidelijk. de drie maanden regel is vrij belangrijk. Als je denkt schijt, ik wil per se iets gebruiken, kies dan voor wat speed ipv MDMA.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Trolololol

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."