#1
Ik denk dat hij bedoelt bijpakken met de xtcBijpakken met 6-apb?
Niet nodig, niet verstandig en ook een ergere kater.
Niet aan te raden voor TO in het kader van harm reduction.
Ik denk dat hij bedoelt bijpakken met de xtcBijpakken met 6-apb?
Niet nodig, niet verstandig en ook een ergere kater.
Niet aan te raden voor TO in het kader van harm reduction.
Klopt inderdaad, 6apb is gewoon eenmalig nemenIk denk dat hij bedoelt bijpakken met de xtc
Er gaat een wereld voor me open , bedankt! Ga me er eens goed in verdiepen. ThnxEr zijn ook een heleboel leuke flips met mdma! Dan vang je de comedown met een ander middel op, of mdma in de comedown van een ander middel (om en nabij). Wel belangrijk om dan ook een beetje bekend te zijn met het andere middel en niet zomaar drugs te combineren... https://www.google.be/amp/s/www.narconon.org/drug-abuse/polydrug/nicknames.amp.html
Zelf gebruik ik graag 2cb als de mdma uitwerkt en ik nog even moet. Op lage dosering vind ik 2cb sowieso mdma-achtig. Keta gebruik ik heuuuul graag erna, maar niet als ik nog heel graag wil partyen want soms wordt 't daar te heftig voor hehehe.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."