Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGraag wat advies

Graag wat advies

23 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DefinatelyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zeehond zei:
Bijpakken met 6-apb?
Niet nodig, niet verstandig en ook een ergere kater.
Niet aan te raden voor TO in het kader van harm reduction.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat hij bedoelt bijpakken met de xtc
j
jackhanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Definately zei:
Ik denk dat hij bedoelt bijpakken met de xtc
Klik om te vergroten...
Klopt inderdaad, 6apb is gewoon eenmalig nemen
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#3
Er zijn ook een heleboel leuke flips met mdma! Dan vang je de comedown met een ander middel op, of mdma in de comedown van een ander middel (om en nabij). Wel belangrijk om dan ook een beetje bekend te zijn met het andere middel en niet zomaar drugs te combineren... https://www.google.be/amp/s/www.narconon.org/drug-abuse/polydrug/nicknames.amp.html

Zelf gebruik ik graag 2cb als de mdma uitwerkt en ik nog even moet. Op lage dosering vind ik 2cb sowieso mdma-achtig. Keta gebruik ik heuuuul graag erna, maar niet als ik nog heel graag wil partyen want soms wordt 't daar te heftig voor hehehe.
D
DefinatelyLid
01-01-2024, 00:00
#4
ljuv zei:
Er zijn ook een heleboel leuke flips met mdma! Dan vang je de comedown met een ander middel op, of mdma in de comedown van een ander middel (om en nabij). Wel belangrijk om dan ook een beetje bekend te zijn met het andere middel en niet zomaar drugs te combineren... https://www.google.be/amp/s/www.narconon.org/drug-abuse/polydrug/nicknames.amp.html

Zelf gebruik ik graag 2cb als de mdma uitwerkt en ik nog even moet. Op lage dosering vind ik 2cb sowieso mdma-achtig. Keta gebruik ik heuuuul graag erna, maar niet als ik nog heel graag wil partyen want soms wordt 't daar te heftig voor hehehe.
Klik om te vergroten...
Er gaat een wereld voor me open , bedankt! Ga me er eens goed in verdiepen. Thnx

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."