#1
Dank je voor je bericht. Dit moet ik ook doen, ik weet dat ik het moet doen! Ik heb deze maand weer een gesprek met de specialisten samen en daarna met de psycholoog (zit ook in hun pijnteam) daar ga ik maar eens met de vuist op tafel. Lukt dat niet dan door naar de huisarts al is die erg leidend wat de specialisten betreft. Ik had dit bericht even nodig om zeker te zijn dat ik niet gek ben en om voor mezelf op te durven komen, dank daarvoor!Second option,huisarts.
En zet ze onder druk. Ga stennis schoppen.
Eerst een jaar mee kijken.
hebben zij een oplossing dan,dan werk je graag mee.
Neem iemand mee, die ook zegt, het is nu precies goed.
Laat meneer leven en (verslaafd ja dat zijn wel al haha)
En overdrijf ook flink , schud ze wakker.
Jij gaat zieker worden. Niet slapen.
Dus je lichaam, gaat kapot.
Zo ben ik ook vast oxycodon patiënte geworden
Vuist op tafel
Zolang er geen oplossing is, en wel pijn ...alles zo laten. Huisarts mag die keuze ook maken.