Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBitje bij kaakschaatsen?

Bitje bij kaakschaatsen?

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
K
KvELid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi hooii,

Ik en wat vrienden gebruiken wel eens xtc of mdma op een festivalletje. Nou zijn er enkele bij ons die enorm gaan kaakschaatsen. Soms zelfs ook dat hun tong en wangen ervan kapot gaan. Ook dat ze dagen niet kunnen eten van de pijn in hun gebit.
We zaten te denken om misschien een knarsgebitje te gaan proberen. Hebben sommige hier ervaring mee of dit misschien iets kan helpen?
Zo ja, doe je het dan voor het onder of boven gebit? En wat voor bitje heb je?
Ik hoor het heel graag!

Veel Liefs.
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zo een bitje lijkt mij niks. Kauwgom? Dan knaag je tenminste op iets zachts en niet op je eigen gebit. Overigens is het echte kaakschaatsen wel een teken van een te hoge dosering wat mij betreft. Gaat vaak samen met wegrollende ogen en draaien met je hoofd etc. Dan heb je gewoon echt teveel op.
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#3
Verder lees ik vaak de tip Magnesium nemen van te voren. Zelf geen ervaring mee.
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het hoeft niet zo te zijn dat je persé te hoog doseert, sommige mensen hebben er al op een lage dosis last van, anderen helemaal niet.

Het kan inderdaad slim zijn om de dagen van tevoren vast magnesium te slikken, ook op de dag zelf.

Als je een bitje in doet zou ik eerder voor een zachte gaan dan voor een hard knarsbitje, want als dat door het bewegen verkeerd komt te zitten richt dat mogelijk meer schade aan. Weet alleen niet of je op een festival met een bitje wilt rondlopen.

Ik zou gaan voor af en toe een kauwgom of suikervrij sabbelsnoepje, afgewisseld met ontspanningsoefeningen voor je kaak.
K
KvELid
01-01-2024, 00:00
#5
TheRealKoekert zei:
Zo een bitje lijkt mij niks. Kauwgom? Dan knaag je tenminste op iets zachts en niet op je eigen gebit. Overigens is het echte kaakschaatsen wel een teken van een te hoge dosering wat mij betreft. Gaat vaak samen met wegrollende ogen en draaien met je hoofd etc. Dan heb je gewoon echt teveel op.
Klik om te vergroten...
Hey hey,
Een te hoge dosis kan ik garanderen dat het niet is. Bij eentje begint het al nadat hij alleen nog maar een kwartje van een xtc pilltje heeft gehad. Hij is er gewoon erg gevoelig voor.
Pakjes kauwgom en lolly's vliegen er de gehele avond door heen, maar als nog enorm veel last dagen erna helaas.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."