Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi hooii, Ik en wat vrienden gebruiken wel eens xtc of mdma op een festivalletje. Nou zijn er enkele bij ons die enorm gaan kaakschaatsen. Soms zelfs ook dat hun tong en wangen ervan kapot gaan. Ook dat ze dagen niet kunnen eten van de pijn in hun gebit. We zaten te denken om misschien een knarsgebitje te gaan proberen. Hebben sommige hier ervaring mee of dit misschien iets kan helpen? Zo ja, doe je het dan voor het onder of boven gebit? En wat voor bitje heb je? Ik hoor het heel graag! Veel Liefs."
"TheRealKoekert zei: Zo een bitje lijkt mij niks. Kauwgom? Dan knaag je tenminste op iets zachts en niet op je eigen gebit. Overigens is het echte kaakschaatsen wel een teken van een te hoge dosering wat mij betreft. Gaat vaak samen met wegrollende ogen en draaien met je hoofd etc. Dan heb je gewoon echt teveel op. Klik om te vergroten... Hey hey, Een te hoge dosis kan ik garanderen dat het niet is. Bij eentje begint het al nadat hij alleen nog maar een kwartje van een xtc pilltje heeft gehad. Hij is er gewoon erg gevoelig voor. Pakjes kauwgom en lolly's vliegen er de gehele avond door heen, maar als nog enorm veel last dagen erna helaas."