Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer Ketamine?

Eerste keer Ketamine?

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
K
KalebasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi allemaal,

Ik wil dus binnenkort voor het eerst Ketamine proberen, maar ik weet niet zo goed hoe en wat. Ik heb geprobeerd:

- Lean
- Wiet / Hasj
- XTC
- MDMA kristallen
- Speed (oraal en nasaal)
- Paddo's
- Truffels
- 2CB

Is er iemand die mij kan vertellen wat ik kan verwachten? Ik heb verschillende verhalen gehoord. K-Hole is fijn, K-Hole is niet fijn. Combineren / niet combineren. Thuis proberen / afterparty pakken....

Tips zijn welkom, bedankt.
M
MementoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi!

omschrijven wat ketamine precies met je doet is best wel lastig, maar wellicht heb je wel eens gehoord dat je er vooral erg 'vaag' van wordt.
bij een lage tot gemiddelde dosis kan je je wat dronken aanvoelen, bewegen voelt anders, met vrienden heb je vaak vreemde / grappige gesprekken, je zicht wordt anders (bijvoorbeeld ledematen lijken langer of korter).

Bij hogere dosering wordt praten en communiceren steeds lastiger, je lichaam raakt verdoofd en moeilijker te besturen (alsof je lichaam niet van jou is) je zicht wordt vervormd en er kunnen zich visuals voordoen. Uiteindelijk kan je dus in de Khole raken wat de laatst genoemde effecten x 10 versterkt

Ik zou voor een eerste keer het gewoon thuis het liefst met een tripsitter of vriend proberen. meest gebruikelijke en werkzaamste weg is snuiven, maar kleine beetjes per keer als je begint. Je heb echt maar weinig van ketamine nodig en je kan altijd na 30 min - 45 min bijnemen of eerder als je het effect wat meer wilt stapelen.

Als je dan z'n avond een beetje heb geprobeerd en je vindt het effect fijn vind ik het top om na een festival/feest ketamine te nemen, dus dan combineer ik het met xtc/3mmc of 6apb. Ik neem de middelen nooit tegelijk, dus op het feest xtc/3mmc etc. en op de terugweg nadat ik min 2 uur niks heb genomen doe ik er ket bij.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kalebas zei:
Hoi allemaal,

Ik wil dus binnenkort voor het eerst Ketamine proberen, maar ik weet niet zo goed hoe en wat. Ik heb geprobeerd:

- Lean
- Wiet / Hasj
- XTC
- MDMA kristallen
- Speed (oraal en nasaal)
- Paddo's
- Truffels
- 2CB

Is er iemand die mij kan vertellen wat ik kan verwachten? Ik heb verschillende verhalen gehoord. K-Hole is fijn, K-Hole is niet fijn. Combineren / niet combineren. Thuis proberen / afterparty pakken....

Tips zijn welkom, bedankt.
Klik om te vergroten...
Ketamine is een dissociatief verdovend middel wat er voor zorgt dat je het gevoel krijgt “buiten je lichaam” te treden. In lage doseringen (30/50mg) kom je in een dromerige en euforische toestand. Ga je hoger (50 75) dan wordt dit al meer en zul je dronken achtig gaan bewegen, lopen, moeite hebben met nadenken of praten, je balans verliezen, het gevoel hebben dat je lichaam zich scheidt van je geest (milde vorm) Bij 75 tot 100 zul je deze effecten nog sterker ervaren en word het ook geadviseerd om te gaan liggen en het over je heen te laten komen.

Een khole heb ik zelf nooit ervaren maar bel meerdere keren enorm hard gegaan. Bij een echt khole is een sitter nodig. Het slachtoffer kan namelijk niet tot nauwelijks bewegen en is niet aanspreekbaar. Het schijnt volgens sommige naar te zijn maar anderen vinden het geweldig. Hoeveel je hiervoor nodig hebt is moeilijk in te schatten maar gebeurt niet heel makkelijk. Je kan ook stapelen met kleine beetjes om te komen waar je wilt.

als het kristallen zijn plet en crush ze zo fijn mogelijk. WEEG af en ga niet eyeballen. Het duurt ongeveer 5/10 minuten voor ketamine om in te slaan. Ga dus niet te snel blij pakken.

pas op want het is erg verslavend.
K
KalebasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Memento zei:
Hoi!

omschrijven wat ketamine precies met je doet is best wel lastig, maar wellicht heb je wel eens gehoord dat je er vooral erg 'vaag' van wordt.
bij een lage tot gemiddelde dosis kan je je wat dronken aanvoelen, bewegen voelt anders, met vrienden heb je vaak vreemde / grappige gesprekken, je zicht wordt anders (bijvoorbeeld ledematen lijken langer of korter).

Bij hogere dosering wordt praten en communiceren steeds lastiger, je lichaam raakt verdoofd en moeilijker te besturen (alsof je lichaam niet van jou is) je zicht wordt vervormd en er kunnen zich visuals voordoen. Uiteindelijk kan je dus in de Khole raken wat de laatst genoemde effecten x 10 versterkt

Ik zou voor een eerste keer het gewoon thuis het liefst met een tripsitter of vriend proberen. meest gebruikelijke en werkzaamste weg is snuiven, maar kleine beetjes per keer als je begint. Je heb echt maar weinig van ketamine nodig en je kan altijd na 30 min - 45 min bijnemen of eerder als je het effect wat meer wilt stapelen.

Als je dan z'n avond een beetje heb geprobeerd en je vindt het effect fijn vind ik het top om na een festival/feest ketamine te nemen, dus dan combineer ik het met xtc/3mmc of 6apb. Ik neem de middelen nooit tegelijk, dus op het feest xtc/3mmc etc. en op de terugweg nadat ik min 2 uur niks heb genomen doe ik er ket bij.
Klik om te vergroten...
Dank je wel. Eerst thuis even proberen dus met een vriend(in).

Thanks voor je input!
K
KalebasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Ketamine is een dissociatief verdovend middel wat er voor zorgt dat je het gevoel krijgt “buiten je lichaam” te treden. In lage doseringen (30/50mg) kom je in een dromerige en euforische toestand. Ga je hoger (50 75) dan wordt dit al meer en zul je dronken achtig gaan bewegen, lopen, moeite hebben met nadenken of praten, je balans verliezen, het gevoel hebben dat je lichaam zich scheidt van je geest (milde vorm) Bij 75 tot 100 zul je deze effecten nog sterker ervaren en word het ook geadviseerd om te gaan liggen en het over je heen te laten komen.

Een khole heb ik zelf nooit ervaren maar bel meerdere keren enorm hard gegaan. Bij een echt khole is een sitter nodig. Het slachtoffer kan namelijk niet tot nauwelijks bewegen en is niet aanspreekbaar. Het schijnt volgens sommige naar te zijn maar anderen vinden het geweldig. Hoeveel je hiervoor nodig hebt is moeilijk in te schatten maar gebeurt niet heel makkelijk. Je kan ook stapelen met kleine beetjes om te komen waar je wilt.

als het kristallen zijn plet en crush ze zo fijn mogelijk. WEEG af en ga niet eyeballen. Het duurt ongeveer 5/10 minuten voor ketamine om in te slaan. Ga dus niet te snel blij pakken.

pas op want het is erg verslavend.
Klik om te vergroten...
Bedankt. Ik zal er voorzichtig mee om gaan en thuis proberen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kalebas zei:
Bedankt. Ik zal er voorzichtig mee om gaan en thuis proberen.
Klik om te vergroten...
Het kan in het begin een beetje eng zijn om langzaam de controle over je lichaam te voelen wegglijden maar het is een redelijk veilig middel als je langzaam stapelt. Het grootste gevaar bij ketamine is uiteindelijk toch dat jezelf overschat en je je bezeert of verwond.

het duurt meestal 1 a 1,5 uuur tot je weer een beetje normaal begint te voelen maar dingen als de “ket-walk”, het lopen als een gast die in zijn broek heeft gepist, en dingen als verstoorde fijne motoriek en geheugen en logica gebruiken blijven vaak nog even door sluimeren.

Ik vind het persoonlijk top spul. Als je goeie hebt ga je het heel leuk vinden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."