Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs en water op binnenfeest

Drugs en water op binnenfeest

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je goed kan plassen, zou je gerust iets meer dan een glas water per uur kunnen drinken. Als je goed plast, en veel zweet, wordt de kans op watervergiftiging natuurlijk aanzienlijk kleiner.

Voor de rest sluit ik me bij bovenstaande aan. Regelmatig rusten/afkoelen, en neem af en toe eens een ijsje.
H
H2020Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Normaal wordt er gezegd dat je 1 glas water per uur moet drinken wanneer je aan de xtc zit. Maar geldt dit ook bij een binnen feest? Op een binnen feest vallen de druppels ooit van me lichaam daarmee verlies dus extra veel vocht, en ik kan altijd goed plassen. Hoeveel zou je in deze situatie moeten drinken?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
H2020 zei:
Normaal wordt er gezegd dat je 1 glas water per uur moet drinken wanneer je aan de xtc zit.
Klik om te vergroten...
Het is MAXIMAAL 1 glas per uur he

H2020 zei:
Maar geldt dit ook bij een binnen feest? Op een binnen feest vallen de druppels ooit van me lichaam daarmee verlies dus extra veel vocht, en ik kan altijd goed plassen. Hoeveel zou je in deze situatie moeten drinken?
Klik om te vergroten...
Je hebt gelijk dat het binnen heel warm kan zijn. Het is inderdaad belangrijk om dan regelmatig goed af te koelen. Dat kan bijvoorbeeld door even naar buiten te gaan (hoewel dat soms niet mag van venues), of door naar de chillout te gaan (hoewel veel bekende venues zoiets niet echt hebben), of door een raket ijsje te eten in plaats van water te drinken.

Gewoon rust nemen en afkoelen dus.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."