Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums250mg tramadol tripreport

250mg tramadol tripreport

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
n
nastarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bij deze mijn eerste tripreport. Ik heb in totaal 250mg tramadol genomen voor het eerst een ervaring met opiaten.

T+ 00:30 voel nog niets, zit lekker knus in bed youtube te kijken onder de dekens, heerlijk warm gevoel.

T+ 01:00 ik voel me kalm en relaxed, weet niet of het placebo is. Zit lekker youtube te kijken en te praten via whatsapp met een vriend. Tijd voor de 50mg booster om totaal 250mg genomen te hebben.

T+ 02:00 heb nog een jointje gerookt, voel me ontzettend relaxed en comfortabel, voel me zorgeloos terwijl ik lekker knus onder de dekens youtube filmpjes aan het kijken ben op mijn laptop, mijn vriendin zit met haar vrienden beneden en ik heb zin om haar zometeen te zien

T+ 03:00 voel me zo enorm chill en mellow, lig nog steeds youtube te kijken in bed en val soms bijna in slaap omdat ik zo chilled out ben.

Heb uiteindelijk niet kunnen slapen oftewel een klassieke plafonddienst gedraaid. Vind het raar dat ik niet in slaap ben gevallen aangezien het verdovend zou moeten werken en ik me wel heel chill voelde en zelfs bijna in slaap viel soms.

Het voelde voor mij meer als een mdma light.

Ben benieuwd wat jullie ervaring is hiermee
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jeuk en kotsen. De eerste keer misselijk bij Simit Sarayi, de tweede keer echt overgeven in de auto van Ma (gelukkig had ik een plastic tas).
A
AnjovisLid
01-01-2024, 00:00
#3
Is 250mg veel? Ik ben ook wel benieuwd naar dit, al vermoed ik dat het een beetje gaat zijn zoals codeïne, niet zo speciaal.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dacht dat tramadol niet zo recreatief was.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ikzelf gebruik tramadol als extra pijnstiller, een recreatieve werking heb ik er nooit mee gehad. Ook al neem ik 300 mg....
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik gebruik tramadol juist recreatief door de lucide dromen die ik ervan krijg. Hoog doseren op tramadol en vervolgens wakker blijven vind ik ook niet bepaald speciaal of zo. Het is wel een fijne high, maar die overweldigende, intense jeuk die ik ervan krijg kan me wel echt gestolen worden. Dat is echt niet te doen. Als ik lange nagels zou hebben gehad, dan had ik waarschijnlijk al lang m'n gezicht per ongeluk opengekrabd tijdens een tramadolhigh.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jeuk is iets wat bij meerdere opiaten optreedt..
Ik had veel jeuk met oxcycodon!
Van tramadol heb ik nog nooit jeuk gehad. Ook niet van O- DSMT. Morfine ook niet.
Van welke opiaten krijg je nog meer jeuk?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."