Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc

xtc

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
w
waterpipeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik val prima in slaap maar wordt altijd vroeg wakker en kan dan niet meer in slaap komen. De dinsdagdip heb ik ook last van.
F
Frenk070Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Klopt, dat ervaar ik ook zo. Tja de prijs voor plezier..
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat is normale dosis mbt je persoonlijke gezondheid, BMI?
Dus zondagmorgen/middag heb je deftig geslapen?
Ik kan da zeker beamen, misschien vallen de uren erna nog wel mee, maar de gekende dinsdagkater en dagen erna zijn zelfs vaak ellendige en voze dagen.
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zelf geen last van een kater na MDMA maar er zijn zat mensen die de dagen erna echt helemaal naar de klote zijn.
t
th0ma$Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Nihilist88 zei:
Wat is normale dosis mbt je persoonlijke gezondheid, BMI?
Dus zondagmorgen/middag heb je deftig geslapen?
Ik kan da zeker beamen, misschien vallen de uren erna nog wel mee, maar de gekende dinsdagkater en dagen erna zijn zelfs vaak ellendige en voze dagen.
Klik om te vergroten...
Ik neem normaal een pil waar 220mg in zit, ik neem meestal bij maar alleen kwartje maar dat is dan een uur later. mijn bmi is 21.5 ergens op een website uitgerekend.
F
Frenk070Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik krijg van mdma ook meestal een hele stevige kater. Van coke gelukkig niet.
t
th0ma$Lid
01-01-2024, 00:00
#7
heyy, ik had even een snelle vraag, ik heb dus gisteravond met een paar vrienden x geslikt op een feestje (normale dosis). ik vroeg me af of meer mensen dit hebben, ik kan normaal slapen na xtc maar de nacht daarna gaat wat moeilijker. ik word heel de tijd wakker en ik heb het zo verschrikkelijk warm. hoort dit bij de klachten na xtc? ik kon er niks over lezen online.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."