#1
Ik val prima in slaap maar wordt altijd vroeg wakker en kan dan niet meer in slaap komen. De dinsdagdip heb ik ook last van.
Ik neem normaal een pil waar 220mg in zit, ik neem meestal bij maar alleen kwartje maar dat is dan een uur later. mijn bmi is 21.5 ergens op een website uitgerekend.Wat is normale dosis mbt je persoonlijke gezondheid, BMI?
Dus zondagmorgen/middag heb je deftig geslapen?
Ik kan da zeker beamen, misschien vallen de uren erna nog wel mee, maar de gekende dinsdagkater en dagen erna zijn zelfs vaak ellendige en voze dagen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."