Wij mogen niet speculeren, maar als ik telkens hoofdpijn zou krijgen na een lijntje ligt het spul na 2 lijntjes in de vuilnisbak.
Hier niet. Gewoon hupsakee en gaar voor een dag of twee.Wij mogen niet speculeren, maar als ik telkens hoofdpijn zou krijgen na een lijntje ligt het spul na 2 lijntjes in de vuilnisbak.
Dat je modafinil gebruikt hebt is wel relevant om te benoemen als je dan zo'n topic als dit aanmaakt. Als je de bijsluiter van de modafinil gelezen had, dan had je geweten dat dat een van de bijwerkingen is. 2 uppers met elkaar combineren gaat vaak genoeg gepaard met lichamelijke kwaaltjes zoals hoofdpijn, misselijkheid, excessief zweten en paniekaanvallen, maar afhankelijk van de dosis kan het ook voor veel heftigere dingen zorgen. Hoeveel heb je van wat genomen nu?Modafinil en cocaine
Kreeg hoofdpijn na de coke...
Is dit normaal?
Dacht dat ik misschien wel een antwoord voor je had, maar ik ben er net achtergekomen dat cocaïne én modafinil allebei fungeren als dopamineheropnameremmers (en modafinil ook als noradrenalineheropnameremmer) en dat je juist een versterkt effect zou moeten voelen bij combinatie van de twee. Ik weet dus niet waarom je niets voelt, maar wat ik wel weet is dat 3 pillen modafinil combineren met een andere stimulant zoals cocaïne wel echt heel gevaarlijk kan zijn voor je hart en mogelijk voor zo'n hoge concentratie dopamine in je synapsen kan zorgen dat dat resulteert in een stimulant-geïnduceerde psychose. Ik zou echt niet nu nog meer cocaïne bijnemen als ik jou was.3 pillen modafinil doorheen de dag, laatste op 16u. Om 19u00 1ste lijn.
Ik voel geen high van de coke.
Het willen naar meer is er wel
3 pillen modafinil doorheen de dag, laatste op 16u. Om 19u00 1ste lijn.Dat je modafinil gebruikt hebt is wel relevant om te benoemen als je dan zo'n topic als dit aanmaakt. Als je de bijsluiter van de modafinil gelezen had, dan had je geweten dat dat een van de bijwerkingen is. 2 uppers met elkaar combineren gaat vaak genoeg gepaard met lichamelijke kwaaltjes zoals hoofdpijn, misselijkheid, excessief zweten en paniekaanvallen, maar afhankelijk van de dosis kan het ook voor veel heftigere dingen zorgen. Hoeveel heb je van wat genomen nu?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."