Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMeteen hoofdpijn na een lijntje cocaine?

Meteen hoofdpijn na een lijntje cocaine?

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
C
Courage The Cocaine DogLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey iedereen,

Heb 1g coke via via gekregen.
Na men eerste hit kreeg ik redelijk snel hoofdpijn?
Na een uurtje weg en als ik opnieuw 1 deed kreeg ik weer die hoofdpijn?
Is dit door de versnijding?
Heb al ervaring hiermee maar dit nooit gehad...
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wij mogen niet speculeren, maar als ik telkens hoofdpijn zou krijgen na een lijntje ligt het spul na 2 lijntjes in de vuilnisbak.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
CuriousExplorer zei:
Wij mogen niet speculeren, maar als ik telkens hoofdpijn zou krijgen na een lijntje ligt het spul na 2 lijntjes in de vuilnisbak.
Klik om te vergroten...
Hier niet. Gewoon hupsakee en gaar voor een dag of twee.

Oh eh harm reduction hè :fearful:
Kan zeker door versnijding zijn, je hebt het niet getest toch? Dan weet niemand precies wat ie in zijn nosso stopt blauwe flipper.

Ik krijg het zelf vooral als er teveel cafeïne doorheen zit. Dan wil je mij niet tegenkomen op straat terwijl je je hondje nietsvermoedend aan t uitlaten bent en nog rustig het slaap uit de ogen aan het vegen bent.. lekker doorhalen op barstende koppiijn. Heeerlie
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk inderdaad ook aan teveel versnijdingen!

Zou zeggen, ga ermee terug naar je dealer en vertel hem/haar dat je dit ervaart. Als je een batch krijgt om uit te proberen, kijk dan of het nog zo is. Zo ja, dan moet je een ander zoeken, wil je blijven gebruiken.

En met dat laatste gezegd hebbende, ga ik ervan uit dat je regel nummero 1 van dit forum hebt gelezen.

Succes!
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#5
blueflip zei:
Modafinil en cocaine
Kreeg hoofdpijn na de coke...
Is dit normaal?
Klik om te vergroten...
Dat je modafinil gebruikt hebt is wel relevant om te benoemen als je dan zo'n topic als dit aanmaakt. Als je de bijsluiter van de modafinil gelezen had, dan had je geweten dat dat een van de bijwerkingen is. 2 uppers met elkaar combineren gaat vaak genoeg gepaard met lichamelijke kwaaltjes zoals hoofdpijn, misselijkheid, excessief zweten en paniekaanvallen, maar afhankelijk van de dosis kan het ook voor veel heftigere dingen zorgen. Hoeveel heb je van wat genomen nu?
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#6
blueflip zei:
3 pillen modafinil doorheen de dag, laatste op 16u. Om 19u00 1ste lijn.
Ik voel geen high van de coke.
Het willen naar meer is er wel
Klik om te vergroten...
Dacht dat ik misschien wel een antwoord voor je had, maar ik ben er net achtergekomen dat cocaïne én modafinil allebei fungeren als dopamineheropnameremmers (en modafinil ook als noradrenalineheropnameremmer) en dat je juist een versterkt effect zou moeten voelen bij combinatie van de twee. Ik weet dus niet waarom je niets voelt, maar wat ik wel weet is dat 3 pillen modafinil combineren met een andere stimulant zoals cocaïne wel echt heel gevaarlijk kan zijn voor je hart en mogelijk voor zo'n hoge concentratie dopamine in je synapsen kan zorgen dat dat resulteert in een stimulant-geïnduceerde psychose. Ik zou echt niet nu nog meer cocaïne bijnemen als ik jou was.

Hoe sterk is één zo'n pil modafinil?
C
Courage The Cocaine DogLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zweevteev zei:
Dat je modafinil gebruikt hebt is wel relevant om te benoemen als je dan zo'n topic als dit aanmaakt. Als je de bijsluiter van de modafinil gelezen had, dan had je geweten dat dat een van de bijwerkingen is. 2 uppers met elkaar combineren gaat vaak genoeg gepaard met lichamelijke kwaaltjes zoals hoofdpijn, misselijkheid, excessief zweten en paniekaanvallen, maar afhankelijk van de dosis kan het ook voor veel heftigere dingen zorgen. Hoeveel heb je van wat genomen nu?
Klik om te vergroten...
3 pillen modafinil doorheen de dag, laatste op 16u. Om 19u00 1ste lijn.
Ik voel geen high van de coke.
Het willen naar meer is er wel
C
Courage The Cocaine DogLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zo'n pil is 150mg, ja ben gestopt.
Heeft toch geen effect

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."