Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRare dromen

Rare dromen

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat is je vraag? :tongueout:
A
ApennootjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eigenlijk wil ik helemaal geen drug, Behalve alcohol is niks verslavend voor mij.
Mijn mankement ik enkel dat ik houd van "onder invloed zijn". Met 2CB(fly) heb idiote dromen en dat is het voor mij.
Al die peppers zijn ff leuk, maar als ik dan wil slapen gaat dat uiteraard niet.

Ik kan alleen niks anders leuks vinden zo in mijn eentje in het weekend :pensive:
A
ApennootjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Roze Olifant zei:
Wat is je vraag? :tongueout:
Klik om te vergroten...
Helemaal niks.
Als iemand een vervanger voor alcohol heeft houd ik me aanbevolen, maar dat lijkt niet te bestaan. Dus leef ik mijn leven maar gewoon zoal het is.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
FishtailLemon zei:
Helemaal niks.
Als iemand een vervanger voor alcohol heeft houd ik me aanbevolen, maar dat lijkt niet te bestaan. Dus leef ik mijn leven maar gewoon zoal het is.
Klik om te vergroten...

In het geval van ‘random gedachten’ is het handiger om te posten in het ‘Wat gaat er nu door je hoofd’-topic. Maar nu we toch bezig zijn, er lijkt inderdaad geen veilige vervanger te bestaan voor alcohol. Vrijwel alle verdovers zijn verslavend en slopend op termijn.

Heb wel een vraag over dat dromen, bedoel je dat je vreemd droomt na de uitwerking van 2C-B (FLY)?
A
ApennootjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Roze Olifant zei:
Heb wel een vraag over dat dromen, bedoel je dat je vreemd droomt na de uitwerking van 2C-B (FLY)?
Klik om te vergroten...
Nou, de eerste keer dat ik 2CB-Fly gebrukte had ik wel de meest bizarre droom. En ik weet het niet meer. Het was ook geen nachtmerrie. Het ging alleen alle kanten op en sloeg als een tang op een varken....

En een veilige vervanger blijkt inderdaad tot mijn (en velen anders) spijt niet te bestaan.
A
AnjovisLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een alcoholverslaving geraakt ge nooit meer vanaf, ik heb er ook één. Ge kunt wel controle krijgen in die zin dat ge niet te veel drinkt voor oa. uw lever en overal nuchter staat waar ge nuchter moet staan. Ik kan dat perfect. Of ge kunt in ontwenning gaan en er voor altijd proberen af te blijven. Heb ik ook al gedaan met wisselend succes. Mijn record was 7 maand of zo.

Dromen, tjah. Ik had vroeger ook soms rare levendige en zelfs lucide dromen. Ik vond dat niet erg, de laatste tijd is dat niet meer. Dat gaat vanzelf weer over.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja, er kunnen weirde dingen gebeuren met je slaap als je drugs gebruikt. Met coke + benzo's (en Lithium en Olanzapine 😊) op werd ik wel eens midden in de nacht wakker met een compleet blanco hoofd. Wist dan even niet meer wie ik was, waar ik was, welke dag het was enz. Kwam dan na een seconde of 20 wel weer terug. Vond ik destijds wel een verontrustend iets. Maar zelfs na bijna 7 maanden clean heb ik nog wel eens een weirde droom.

En alcohol, sja alles wat op GABA werkt is eigenlijk linke soep. Grote kans op snelle gewenning en verslaving met gevaarlijke ontwenning. En alcohol is heel destructief voor lijf en leden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."