Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlue69

Blue69

4 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
G
Gerritje12Lid
01-01-2024, 00:00
Hi, iemand nog wat zinvolle info over blue69?
l
ljuvLid
De zoekfunctie wel ja:

Quetiapine vs blue69 of xtc

Ik gebruik quetiapine voor het inslapen. En heb daar wel eens xtc bij gebruikt. Dan nam ik het niet of een lage dosering als ik uiteindelijk ging slapen. Dat ging prima. Iemand stelde nu voor blue69 te nemen. Maar ik denk dat dat mis nog gevaarlijker zou kunnen zijn omdat ik dan nog meer...
drugsforum.nl drugsforum.nl

pure mdma vs blue 69

ok mensen vanavond word voor mij de eerste keer een flesje blue 69. Ik vroeg mij alleen af, is dit niet belachelijk duur? - *modknip* voor gem. 200-250 mg mdma - *modknip* voor 1 gram pure mdma Is het effect van blue 69 soms heftiger door de combinatie met de alcohol ? Snap niet goed waarom...

Blue 69 ghb?

Ik hoor van iemand dat hij blue 69 kan regelen, dat dit ghb is gemixt met iets vergelijkbaars, dat zal dan wel gbl zijn ofzo. Maar blue 69 is toch mdma met alcohol ofzo, of zijn er 2 versies?

Blue 69.

We hebben verschillende keren wiet en hasj gerookt en het werd eens tijd voor iets nieuws, iets heftigers. wat vrienden van mij hadden al 2 keer eerder de drugs blue 69 geprobeert en had foto's gezien en verhalen van hun dat het héél leuk en spannend was. Dus ik had besloten om met wat anderen...

Quetiapine vs blue69 of xtc

Ik gebruik quetiapine voor het inslapen. En heb daar wel eens xtc bij gebruikt. Dan nam ik het niet of een lage dosering als ik uiteindelijk ging slapen. Dat ging prima. Iemand stelde nu voor blue69 te nemen. Maar ik denk dat dat mis nog gevaarlijker zou kunnen zijn omdat ik dan nog meer...

Heb jij nog een zinvolle vraag over blue69 die we wat directer voor je kunnen beantwoorden?
r
ricorieksLid
ljuv zei:
Heb jij nog een zinvolle vraag over blue69 die we wat directer voor je kunnen beantwoorden?
Klik om te vergroten...
Welke kleur heeft bleu69

En waar staat 69 voor?
D
De DunneLid
ricorieks zei:
69
Klik om te vergroten...
zei er iemand SEKS????? 😋😃
S
Snellejelle761Lid
Gerritje12 zei:
Hi, iemand nog wat zinvolle info over blue69?
Klik om te vergroten...
Ik heb afgelopen weekend voor het eerst Blue69 gebruikt. Samen met een goede vriend van me beiden de helft genomen.
De werking was super chill en relaxed en geen kater aan overgehouden.
Zeker voor herhaling vatbaar.....
Heb er maar gelijk een paar besteld 🤪

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."