Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-fa/4-fmp ervaringen, doseringen en (combineren)

4-fa/4-fmp ervaringen, doseringen en (combineren)

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
Snuifduif00Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste leden/lezers

Aangezien het festivalseizoen weer voor de deur staat is het weer tijd om wat (hardcore)feestjes te pakken, daarbij nuttig ik vaak xtc, coke, 4mmc of pep.

Via een vriend kan ik dus nu 4-fa pillen aankomen en deze schijnen 250mg per stuk te zijn. Ben dus van plan deze te gaan gebruiken op supersized kingsday. Wanneer deze binnen zijn zal ik ze uiteraard laten testen. Toch ben ik heel benieuwd naar jullie ervaring ?

In welke dosis nam je deze drug?
Hoe beviel een re-dose je ?
Combineerde je het met een ander middel of vond je het niet nodig ?

Alvast bedankt voor jullie reacties !

met vriendelijke groet,
Snuifduif ( ben wel van plan het oraal te nemen :) )
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
150 milligram was wat mij betreft meer dan zat. Combineren zou ik niet doen en herdoseren ook niet. 4-FA werd geroemd om de haast onmerkbare stimulatie. Dus daar ga je voor, óf je gaat meer voor een merkbare stimulatie zoals van MDMA of speed ofzo. Maar allebei tegelijkertijd heeft niet zoveel zin als je het mij vraagt. Daarnaast blijft 4-FA heel lang ongemerkt doorwerken waardoor best veel mensen last hadden van slapeloosheid. Houd er rekening mee dat het je zeker 12 uur wakker houdt, die ene dosis.
S
Snuifduif00Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Neo-Shulginist zei:
150 milligram was wat mij betreft meer dan zat. Combineren zou ik niet doen en herdoseren ook niet. 4-FA werd geroemd om de haast onmerkbare stimulatie. Dus daar ga je voor, óf je gaat meer voor een merkbare stimulatie zoals van MDMA of speed ofzo. Maar allebei tegelijkertijd heeft niet zoveel zin als je het mij vraagt. Daarnaast blijft 4-FA heel lang ongemerkt doorwerken waardoor best veel mensen last hadden van slapeloosheid. Houd er rekening mee dat het je zeker 12 uur wakker houdt, die ene dosis.
Klik om te vergroten...
Ik ga het ook alleen op de 4-fa houden. Alleen stel ik begin met 120mg en een uur of 4 later neem ik nog een 60mg bij dan heeft dit niet veel toegevoegde waarde meer ?

Die slapeloosheid is wel een dingetje , moet wel eerlijk bekennen dat ik niet vaak last heb van slapeloosheid op stimulerende middelen. Met pep duurde het iets langer maar viel me ook nog best mee. Als kanttekening dat ik altijd een 2g hasj toeter klaarleg voor bij de after 😁
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snuifduif00 zei:
Ik ga het ook alleen op de 4-fa houden. Alleen stel ik begin met 120mg en een uur of 4 later neem ik nog een 60mg bij dan heeft dit niet veel toegevoegde waarde meer ?
Klik om te vergroten...
Dan kan je beter die 180 mg in één keer nemen. Het effect van 4-FA is niet zo uitgesproken en blijft lang aanhouden.
S
Snuifduif00Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
Dan kan je beter die 180 mg in één keer nemen. Het effect van 4-FA is niet zo uitgesproken en blijft lang aanhouden.
Klik om te vergroten...
Is 180mg niet een hoge dosis om mee te starten ? Dat was dus een beetje mijn concern vooral omdat ik er nog geen ervaring mee heb.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Snuifduif00 zei:
Is 180mg niet een hoge dosis om mee te starten ? Dat was dus een beetje mijn concern vooral omdat ik er nog geen ervaring mee heb.
Klik om te vergroten...
Ik zou sowieso niet precies weten hoe je 180 milligram neemt van een pil van 250 milligram.
4
4F&G gaat Adam dagen meeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Snuifduif00 zei:
Beste leden/lezers

Aangezien het festivalseizoen weer voor de deur staat is het weer tijd om wat (hardcore)feestjes te pakken, daarbij nuttig ik vaak xtc, coke, 4mmc of pep.

Via een vriend kan ik dus nu 4-fa pillen aankomen en deze schijnen 250mg per stuk te zijn. Ben dus van plan deze te gaan gebruiken op supersized kingsday. Wanneer deze binnen zijn zal ik ze uiteraard laten testen. Toch ben ik heel benieuwd naar jullie ervaring ?

In welke dosis nam je deze drug?
Hoe beviel een re-dose je ?
Combineerde je het met een ander middel of vond je het niet nodig ?

Alvast bedankt voor jullie reacties !

met vriendelijke groet,
Snuifduif ( ben wel van plan het oraal te nemen :) )
Klik om te vergroten...
ten eerste er bestaan geen 250 mg 4f pillen lol

mijn standaard recept:
- 1 4f pil 160-180 mg
- regelmatig dosis g (prima tolerantie) om de 4f space te verlengen (werkt bij mij lig)
- puntje 4mmc ken ook nog wel voor een extra prikkeltje zorgen
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
4F&G gaat Adam dagen mee zei:
ten eerste er bestaan geen 250 mg 4f pillen lol
Klik om te vergroten...
Waarom niet?
4
4F&G gaat Adam dagen meeLid
01-01-2024, 00:00
#9
FredKroket zei:
Waarom niet?
Klik om te vergroten...
Nou dan had ik ze zeker een keer voorbij moeten zien
Snuifduif00 zei:
4-fa pillen aankomen en deze schijnen 250mg per stuk te zijn. Weet nog welke kleur en print op heeft gezeten?
Klik om te vergroten...
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
4F&G gaat Adam dagen mee zei:
Nou dan had ik ze zeker een keer voorbij moeten zien
Klik om te vergroten...
Lijkt me stug dat jij alle 4-fa pillen hebt gezien die ooit geproduceerd zijn.
4
4F&G gaat Adam dagen meeLid
01-01-2024, 00:00
#11
FredKroket zei:
Lijkt me stug dat jij alle 4-fa pillen hebt gezien die ooit geproduceerd zijn.
Klik om te vergroten...
Dat is 100% maar nou ben ik alsnog heel erg benieuwd

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."