#1
Beste leden/lezers
Aangezien het festivalseizoen weer voor de deur staat is het weer tijd om wat (hardcore)feestjes te pakken, daarbij nuttig ik vaak xtc, coke, 4mmc of pep.
Via een vriend kan ik dus nu 4-fa pillen aankomen en deze schijnen 250mg per stuk te zijn. Ben dus van plan deze te gaan gebruiken op supersized kingsday. Wanneer deze binnen zijn zal ik ze uiteraard laten testen. Toch ben ik heel benieuwd naar jullie ervaring ?
In welke dosis nam je deze drug?
Hoe beviel een re-dose je ?
Combineerde je het met een ander middel of vond je het niet nodig ?
Alvast bedankt voor jullie reacties !
met vriendelijke groet,
Snuifduif ( ben wel van plan het oraal te nemen
)
Aangezien het festivalseizoen weer voor de deur staat is het weer tijd om wat (hardcore)feestjes te pakken, daarbij nuttig ik vaak xtc, coke, 4mmc of pep.
Via een vriend kan ik dus nu 4-fa pillen aankomen en deze schijnen 250mg per stuk te zijn. Ben dus van plan deze te gaan gebruiken op supersized kingsday. Wanneer deze binnen zijn zal ik ze uiteraard laten testen. Toch ben ik heel benieuwd naar jullie ervaring ?
In welke dosis nam je deze drug?
Hoe beviel een re-dose je ?
Combineerde je het met een ander middel of vond je het niet nodig ?
Alvast bedankt voor jullie reacties !
met vriendelijke groet,
Snuifduif ( ben wel van plan het oraal te nemen