Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIdentificatie pilletje of snoepje

Identificatie pilletje of snoepje

25 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Lijkt gewoon snoep op xtc pillen zit geen suiker normaal gesproken 🤣
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#2
Casrus zei:
Het is Pikachu!
Klik om te vergroten...
Sowieso! En ook sowieso is dat speculeren niet is toegestaan.
k
kyuninLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo,

Mijn zoontje van 13 kreeg gisterenavond van een familielid foto's vanop een optreden. Als laatste foto krijgt hij deze te zien (zie bijlage).

Op de vraag wat het precies is wordt niet gereageerd.

Is dit iets dat iemand herkent? Indien ja, is dit schadelijk of tamelijk onschuldig?
Alvast bedankt
Een bezorgde vaderIMG-20230126-WA0004.jpg
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is Pikachu!
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Casrus zei:
Het is Pikachu!
Klik om te vergroten...
Is het niet gewoon Pokémon snoep?

Als je bang bent, koop een drugstest kit.
k
kyuninLid
01-01-2024, 00:00
#6
Casrus zei:
Is het niet gewoon Pokémon snoep?

Als je bang bent, koop een drugstest kit.
Klik om te vergroten...
Ik heb het snoepje zelf niet in m'n bezit. Ik ben helemaal niet thuis in die dingen. Ik wil eigenlijk weten of mijn zoontje aangezet wordt tot iets, of dat dit inderdaad een onschuldig snoepje is. Anderzijds vond ik het nogal vreemd dat er een foto van 1 enkel snoepje doorgestuurd werd
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#7
kyunin zei:
Ik heb het snoepje zelf niet in m'n bezit. Ik ben helemaal niet thuis in die dingen. Ik wil eigenlijk weten of mijn zoontje aangezet wordt tot iets, of dat dit inderdaad een onschuldig snoepje is. Anderzijds vond ik het nogal vreemd dat er een foto van 1 enkel snoepje doorgestuurd werd
Klik om te vergroten...
Mensen maken wel meer rare foto's. Als je niet meer hebt kunnen we er ook niks over zeggen en speculeren is verboden. Wat het een optreden van The Shamen of K3?
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#8
Volgens mij is het een pil met lachgas
M
MementoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Is gewoon de verslavende drug suiker
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Memento zei:
Is gewoon de verslavende drug suiker
Klik om te vergroten...
Mijn Hemel! De Witte Sloper!

Als het zure snoep is, is het poeder waarschijnlijk citroenzuur.
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#11
8B8DD1EA-9DDC-464B-B739-3C837948D345.jpeg
k
kyuninLid
01-01-2024, 00:00
#12
Casrus zei:
Mensen maken wel meer rare foto's. Als je niet meer hebt kunnen we er ook niks over zeggen en speculeren is verboden. Wat het een optreden van The Shamen of K3?
Klik om te vergroten...
Robbie wiliams
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#13
kyunin zei:
Robbie wiliams
Klik om te vergroten...
Kans is groot dat dat snoepgoed gewoon rond werd gestrooid.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik snap je bezorgdheid, helemaal omdat het om je zoontje van 13 jaar gaat. Ik denk (maar durf ik niet met zekerheid te zeggen) dat het niet iets is waar je je zorgen om hoeft te maken. Je zou altijd het familielid de vraag kunnen stellen?😊
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#15
kyunin zei:
Robbie wiliams
Klik om te vergroten...
Oo nee toch dan word het zeker coke snuiven
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#16
D65A5233-31C4-4316-AB18-F985A892EF1B.png
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het lijkt op gewoon snoep
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wow bol.com verkoopt xtc per kilo?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
Pika pika
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
Speculeren ist VERBOTEN!! op naar testcentrum!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."