Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC 2e keer gebruiken (La casa de papel pil)

XTC 2e keer gebruiken (La casa de papel pil)

3 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
E
ELOLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey ik ga dit weekend voor de 2e keer XTC gebruiken en heb nu ook voor het eerst mijn eigen pillen gekocht.
Mijn eerste keer xtc was met een pil van 180mg alleen is mij verteld dat deze 280mg hebben hoe kan ik hem het beste nemen het event duurt van 15:00 tot 23:00.

Ik ben van plan om ze te gaan testen maar ik vroeg mij af of er al mensen ervaring hebben gehad met deze pil.

Als jullie die kunen delen zou ik dat zeer op prijs stellen.
E
EkstacieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gebruik voor de hele dag 1 tot 1,5 mg/kg lichaamsgewicht in totaal. Je hebt dus sowieso niet de hele pil nodig als ie 280mg blijkt. Goed dat je m gaat testen
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Niemand kan je vertellen hoeveel mg er in je pillen zitten op basis van foto’s, kleur, soort of logo. De vorm en het logo zijn simpelweg gedrukt en zegt niets over de inhoud, dus testen is de enige optie om het te weten. Testen ga je alleen niet meer redden voor het weekend denk ik, tenzij je pil in de database voorkomt. Als je pil naar het lab moet weet je het pas een week later.

Het klopt vrijwel nooit wat een dealer of iemand zegt over het aantal mg en is testen de enige zekerheid. Dealers “adverteren” altijd met een hoog aantal mg om het sterke pillen te laten lijken. Aan de andere kant kan het zomaar wel 280mg zijn.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoi! Speculeren is op dit forum niet toegestaan. Maar met een simpele zoekterm op google kom je veel testresultaten tegen. Bijvoorbeeld "la casa de papel xtc pink". Dat geeft nog geen uitsluitsel over DEZE pil, maar wel een indicatie. Waarschijnlijk istie geen 280mg.

Stel hij is wel 280mg, dan heb je in totaal maar een halve pil nodig (even uitgaande van het feit dat je geen over of ondergewicht hebt). Aan te raden is om die halve in een eerste en tweede dosis op te delen. Dan kan je eerst 2/3e gebruiken, en wanneer deze dosis begint te pieken de laatste 1/3 bijpakken (tenzij je al op het level zit dat je wil, of tenzij je rare effecten opmerkt natuurlijk). Heel veel plezieeeeer!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."