Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums,

,

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
E
ELOLid
01-01-2024, 00:00
#1
,
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#2
mogen deze vragen wel gesteld worden , aangezien dit denk ik toch wel onder de regels van het forum valt
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
ELO zei:
hey ik ga dit weekend voor de eerste keer naar (..) en wil wel wat meenmen maar, is de controle bij de ingang van thuishaven erg streng of valt dat wel mee?
En waar is dan de beste plek om het te verstoppen.
Klik om te vergroten...
Ik heb er geen ervaringen mee dus ik kan je niet helpen. Maar ik wilde wel even zeggen dat het voor feestlocaties echt naar kan zijn als hun (merk)naam online genoemd wordt in verband met drugsgebruik. Gemeentes verplichten feestlocaties namelijk om drugsgebruik tegen te gaan. Als dat niet lukt, dan kan de vergunning ingetrokken worden, ongeacht of ze hun best doen om drugs te weren of niet. Zo komen de organisaties in een spagaat terecht waarin ze verplicht zijn om te handhaven, maar dat niet kunnen omdat drugs stiekem worden gebruikt. Vaak hebben ze ook geen zin om te handhaven op drugs. Maar als ze dat toegeven dan zijn ze gelijk de lul.

Help die mensen dus een beetje en noem hun naam niet online :wink:
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#4
Screenshot_2023-03-23-17-26-37-736-edit_com.android.chrome.jpg

@ELO het vragen om smokkeltips is niet toegestaan. Wees gewaarschuwd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."