Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerschil tussen 3FMA en 4FMA

Verschil tussen 3FMA en 4FMA

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
H
HappyandenergeticLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedenavond,

Ik wil voor het eerst 3FMA of 4FMA proberen (pil of capsule). Heb een aantal vraagjes:
1. Wat is nu daadwerkelijk het verschil tussen deze twee? (Wat is de werking/wat voel je)
2. Wat is een verstandige hoeveelheid om mee te beginnen bij beiden? (Milligram)
3. Ik las verhalen over het verband tussen 4FMA en hersenbloedingen. Geldt dit hetzelfde voor 3FMA?

Ik hoor het graag :)
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Happyandenergetic zei:
1. Wat is nu daadwerkelijk het verschil tussen deze twee? (Wat is de werking/wat voel je)
Klik om te vergroten...
Allebei gestubtiueerde fluor amfetamines, alleen heeft 4-fma de fluor you op de onderkant van de benzeenring, en maakt het daardoor krachtiger, en 3-fma op de rechter bovenhoek.

4-FMA is veel empathischer en lijkt een klein beetje op MDMA en speed.

3-FMA is toch echt meer speed.
Happyandenergetic zei:
2. Wat is een verstandige hoeveelheid om mee te beginnen bij beiden? (Milligram)
Klik om te vergroten...
3-FMA 25-50 mg
4-FMA 75-100 mg
Happyandenergetic zei:
3. Ik las verhalen over het verband tussen 4FMA en hersenbloedingen. Geldt dit hetzelfde voor 3FMA?
Klik om te vergroten...
Er is nieuws naar voren gekomen dat gebruikers na grote hoeveelheden na verloop van tijd enorme hoofdpijn kregen en zijn gestorven door hersenbloeding. Ik denk dat het ongelukken waren en dat het niet een reden is om je zorgen te maken.
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik weet het verschil zo niet maar dat kan je vast in een ander draadje vinden.

wat ik wel kan zeggen is dat 4 een chille drug is vergelijkbaar met XTC maar je bent dan meer scherper, lekker veel praten, meer aanraken en knuffelen dan MDMA. Daarvan ben je sneller “waus” zit je helemaal in je bubbel.
Voor een thuis setting vind ik 4 namelijk gezelliger, diepgaande gesprekken en lekker veel aanraken. Terwijl met M ik helemaal ervan af kan zijn en soms niet eens aangeraakt wil worden.
buiten die eerste paar keer dat het wel empathie gaf..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."