Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs een technofeest een goede setting voor een candyflip?

Is een technofeest een goede setting voor een candyflip?

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
SnuifcabineLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo iedereen,

Ik heb ook maar eens een account aangemaakt op dit forum, ik kan hier veel praktische informatie vinden waarvoor dank.
In het verleden heb ik meerdere keren LSD gebruikt en merk dat ik hier altijd een beetje een euforisch gevoel van krijg en er goed op ga.
Echter heb ik ook eens buiten in het park gewandeld onder invloed van 300ug 1P-LSD en merkte dat ik dit niet fijn vond, aangezien andere mensen het misschien door hebben.
Op een techno feest heb ik een keer 1P-LSD gebruikt en ging hier goed op, de dosering zou 200ug zijn maar het voelde aan als +- 50ug (slechte blotters).
Ook hier voelde ik weer die lichte euforie en kon er heel goed op dansen, plus het voordeel dat het lang bleef werken.
Ook heb ik een keer een hoge dosering 2C-B gebruikt (+- 39mg), maar dit was niet fijn aangezien ik niet meer fatsoenlijk gesprekken kon voeren met mensen en keihard aan het trippen was.
Doordat mijn reukvermogen werd versterkt kon ik parfurm van vrouwen ruiken op meters afstand, maar ik rook ook vieze zweetlucht en echt waar, mensen die scheten lieten.
De visuals op het scherm waren wel echt gaaf met 2C-B, maar ik kwam ook naar het feest om gesprekken te voeren met vrienden enz.
In lage dosering zeggen ze dat 2C-B een beetje aanvoelt als XTC light, maar naar mijn ervaring is het meer een tripmiddel.
Het laatste technofeest had ik een XTC pil met 120mg MDMA genomen en er ging een wereld voor mij open, het was geweldig!
Ik vond het alleen wel jammer dat voor mijn gevoel de tijd zo snel ging en dat de MDMA na 5 uren alweer was uitgewerkt.

Binnenkort ga ik met een aantal vrienden naar een technofeest, waarbij we ongeveer 8 uren aan het feesten zijn.
Vragen die ik hier over heb:
Zouden jullie het mij aanraden om een candyflip (MDMA + LSD) te doen op een technofeest?
Is 1P-LSD handiger voor een candyflip, aangezien je dit nauwkeuriger kunt doseren?
Zo ja, hoeveel mg MDMA en hoeveel ug (1P-)LSD zou je aanraden?
Kun je nog goed dansen en gesprekken voeren met vrienden tijdens een candyflip?

Context: ik weeg ongeveer 75 kilo en ga eigenlijk altijd wel goed op hogere doseringen van psychedelica. Op dit feest wil ik echter nog wel goede gesprekken kunnen voeren met vrienden, wat heel goed ging bij XTC, maar slecht bij een hoge dosering 2C-B. Ik vraag mij dus af hoe sociaal je bent bij het nemen van deze combi.
J
JohnGaltLid
01-01-2024, 00:00
#2
It all depends (on you!)...

Hoe ervaar jij het als je LSD op hebt en je tussen de mensen bevindt? Mensen die geen van allen LSD op hebben?
Zelf vind ik het erg lekker om een lichte dosering (1P-)LSD te nemen en dan later mdma erbij. Ik begin dan met 30-40 ug, 50 vond ik zelf te sterk en niet aangenaam tussen zoveel mensen. Met 30-40ug LSD neem ik een normale sterkte mdma, maar kijk ik qua inname wel hoe ik mij voel.
Hoe sociaal ik ben is altijd verschillend, maar dat heb ik sowieso al met mdma alleen.
S
SnuifcabineLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat was de setting van jouw candyflips, was dat ook een techno feest?

Ik denk dat ik met 100ug 1P-LSD mij ook nog wel aangenaam zou kunnen voelen tussen de mensen.
Maar ik heb geen ervaring met deze combi en wil zegmaar niet dat LSD teveel overheerst tijdens de candyflip.
Ook moet het veilig blijven natuurlijk, ik wil niet zoiets als dit ervaren:
1p-LSD 400 mcg - Kapotte sokken en wapperend verband

Tijdens een eerder technofeest kon ik echt heel goed socializen, toen ik 200 ug (wat aanvoelde als 50ug vanwege slechte blotters) 1P-LSD had genomen.
Toen heb ik ook nog met mensen gepraat die ik niet kende en voelde mij comfortabel aangezien bijna iedereen wel onder invloed van iets was.
Ik denk dat mijn sweet spot ergens tussen de 50 en 150ug zit, maar mijn vorige ervaring kan ik niet als referentiepunt gebruiken omdat die blotters slecht waren.

Wat denken jullie dat de "sweet spot" is qua dosering?
J
JohnGaltLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snuifcabine zei:
Wat was de setting van jouw candyflips, was dat ook een techno feest?
Klik om te vergroten...
Yes, dat was ook een technofeest!
Het is denk ik even zoeken naar wat past, maar dat hangt er ook echt vanaf hoe je je voelt.
Als ik jou zo lees, dan zou ik de eerste keer 50ug doen. Maar wat je dan wel kan hebben is dat je je ongemakkelijk gaat voelen als de mdma inkickt. Beste is dan denk ik om even een rustige plek op te zoeken. Tenminste, dat ervaar ik zo.
T
ThetripperrLid
01-01-2024, 00:00
#5
NEEN
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nee, veel te druk. Ik zou dit eerst echt thuis uitproberen. Een candyflip geeft een heel ander effect dan XTC alleen.

* Edit: lees nu je tekst pas goed, je hebt dus al ervaring met LSD op feesten. Dat verandert de zaak wel wat, dan is er een grote kans dat het goed gaat (een candyflip lijkt me doorgaans socialer dan LSD alleen), maar alsnog zou ik een combinatie altijd eerst thuis uittesten.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Fartshaming on acid.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb zelf wel wat ervaring met candyflippen, maar dit op een technofeest... dat is voor mij iets te enthousiast. Zeker als het in een zaal is met stomende technomuziek die overvol zit. In de buitenlucht waar je ruimte genoeg hebt is dit imo meer doenbaar en relaxed

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."