#1
Hallo iedereen,
Ik heb ook maar eens een account aangemaakt op dit forum, ik kan hier veel praktische informatie vinden waarvoor dank.
In het verleden heb ik meerdere keren LSD gebruikt en merk dat ik hier altijd een beetje een euforisch gevoel van krijg en er goed op ga.
Echter heb ik ook eens buiten in het park gewandeld onder invloed van 300ug 1P-LSD en merkte dat ik dit niet fijn vond, aangezien andere mensen het misschien door hebben.
Op een techno feest heb ik een keer 1P-LSD gebruikt en ging hier goed op, de dosering zou 200ug zijn maar het voelde aan als +- 50ug (slechte blotters).
Ook hier voelde ik weer die lichte euforie en kon er heel goed op dansen, plus het voordeel dat het lang bleef werken.
Ook heb ik een keer een hoge dosering 2C-B gebruikt (+- 39mg), maar dit was niet fijn aangezien ik niet meer fatsoenlijk gesprekken kon voeren met mensen en keihard aan het trippen was.
Doordat mijn reukvermogen werd versterkt kon ik parfurm van vrouwen ruiken op meters afstand, maar ik rook ook vieze zweetlucht en echt waar, mensen die scheten lieten.
De visuals op het scherm waren wel echt gaaf met 2C-B, maar ik kwam ook naar het feest om gesprekken te voeren met vrienden enz.
In lage dosering zeggen ze dat 2C-B een beetje aanvoelt als XTC light, maar naar mijn ervaring is het meer een tripmiddel.
Het laatste technofeest had ik een XTC pil met 120mg MDMA genomen en er ging een wereld voor mij open, het was geweldig!
Ik vond het alleen wel jammer dat voor mijn gevoel de tijd zo snel ging en dat de MDMA na 5 uren alweer was uitgewerkt.
Binnenkort ga ik met een aantal vrienden naar een technofeest, waarbij we ongeveer 8 uren aan het feesten zijn.
Vragen die ik hier over heb:
Zouden jullie het mij aanraden om een candyflip (MDMA + LSD) te doen op een technofeest?
Is 1P-LSD handiger voor een candyflip, aangezien je dit nauwkeuriger kunt doseren?
Zo ja, hoeveel mg MDMA en hoeveel ug (1P-)LSD zou je aanraden?
Kun je nog goed dansen en gesprekken voeren met vrienden tijdens een candyflip?
Context: ik weeg ongeveer 75 kilo en ga eigenlijk altijd wel goed op hogere doseringen van psychedelica. Op dit feest wil ik echter nog wel goede gesprekken kunnen voeren met vrienden, wat heel goed ging bij XTC, maar slecht bij een hoge dosering 2C-B. Ik vraag mij dus af hoe sociaal je bent bij het nemen van deze combi.
Ik heb ook maar eens een account aangemaakt op dit forum, ik kan hier veel praktische informatie vinden waarvoor dank.
In het verleden heb ik meerdere keren LSD gebruikt en merk dat ik hier altijd een beetje een euforisch gevoel van krijg en er goed op ga.
Echter heb ik ook eens buiten in het park gewandeld onder invloed van 300ug 1P-LSD en merkte dat ik dit niet fijn vond, aangezien andere mensen het misschien door hebben.
Op een techno feest heb ik een keer 1P-LSD gebruikt en ging hier goed op, de dosering zou 200ug zijn maar het voelde aan als +- 50ug (slechte blotters).
Ook hier voelde ik weer die lichte euforie en kon er heel goed op dansen, plus het voordeel dat het lang bleef werken.
Ook heb ik een keer een hoge dosering 2C-B gebruikt (+- 39mg), maar dit was niet fijn aangezien ik niet meer fatsoenlijk gesprekken kon voeren met mensen en keihard aan het trippen was.
Doordat mijn reukvermogen werd versterkt kon ik parfurm van vrouwen ruiken op meters afstand, maar ik rook ook vieze zweetlucht en echt waar, mensen die scheten lieten.
De visuals op het scherm waren wel echt gaaf met 2C-B, maar ik kwam ook naar het feest om gesprekken te voeren met vrienden enz.
In lage dosering zeggen ze dat 2C-B een beetje aanvoelt als XTC light, maar naar mijn ervaring is het meer een tripmiddel.
Het laatste technofeest had ik een XTC pil met 120mg MDMA genomen en er ging een wereld voor mij open, het was geweldig!
Ik vond het alleen wel jammer dat voor mijn gevoel de tijd zo snel ging en dat de MDMA na 5 uren alweer was uitgewerkt.
Binnenkort ga ik met een aantal vrienden naar een technofeest, waarbij we ongeveer 8 uren aan het feesten zijn.
Vragen die ik hier over heb:
Zouden jullie het mij aanraden om een candyflip (MDMA + LSD) te doen op een technofeest?
Is 1P-LSD handiger voor een candyflip, aangezien je dit nauwkeuriger kunt doseren?
Zo ja, hoeveel mg MDMA en hoeveel ug (1P-)LSD zou je aanraden?
Kun je nog goed dansen en gesprekken voeren met vrienden tijdens een candyflip?
Context: ik weeg ongeveer 75 kilo en ga eigenlijk altijd wel goed op hogere doseringen van psychedelica. Op dit feest wil ik echter nog wel goede gesprekken kunnen voeren met vrienden, wat heel goed ging bij XTC, maar slecht bij een hoge dosering 2C-B. Ik vraag mij dus af hoe sociaal je bent bij het nemen van deze combi.