#1
Hmm okee, duidelijk! Dankjewel! Dan ga ik alleen aan de X !
Verstandig! Jij ook veel plezier morgen!🔥
Hmm okee, duidelijk! Dankjewel! Dan ga ik alleen aan de X !
Hmm okee, duidelijk! Dankjewel! Dan ga ik alleen aan de X !Ik ga morgen ook naar Harmony en ik ga aan de xtc en pep.
Ik vind met sos niet fijn op een festival erbij omdat dat zo snel weer uitwerkt dat je meer aan het snuiven bent dan dat je aan het hakken bent.
Bommetjes pep zijn dan veel handiger, kun je ook gewoon makkelijk in het openbaar ff nemen met wat drinken.
Zou gewoon alleen aan de xtc gaan als ik jou was dan.
Is ook minder belastend voor je lichaam natuurlijk. Helemaal als je al een keer slecht bent gegaan van teveel mdma wat je in je eerste post schreef. Dan zou ik toch een beetje oppassen.
Veel plezier morgen!!!Hmm okee, duidelijk! Dankjewel! Dan ga ik alleen aan de X !
okeeHet zijn twee uppers, het is niet slim en erg schadelijk voor je lichaam om die te combineren. Ik zou één van de twee kiezen.
Hmm okee, duidelijk! Dankjewel! Dan ga ik alleen aan de X !
Het zijn twee uppers, het is niet slim en erg schadelijk voor je lichaam om die te combineren. Ik zou één van de twee kiezen.
Thanks!Het zijn twee uppers, het is niet slim en erg schadelijk voor je lichaam om die te combineren. Ik zou één van de twee kiezen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."