Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC & SOS

XTC & SOS

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hightogether zei:
Hmm okee, duidelijk! Dankjewel! Dan ga ik alleen aan de X !
Klik om te vergroten...

Verstandig! Jij ook veel plezier morgen!🔥
H
HightogetherLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heeeeee hallo,

Morgen ga ik naar Harmony en ik vroeg me af wat voor ervaringen jullie hebben met de combinatie XTC en sos ?

Thanks alvast!
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het zijn twee uppers, het is niet slim en erg schadelijk voor je lichaam om die te combineren. Ik zou één van de twee kiezen.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ga morgen ook naar Harmony en ik ga aan de xtc en pep.
Ik vind met sos niet fijn op een festival erbij omdat dat zo snel weer uitwerkt dat je meer aan het snuiven bent dan dat je aan het hakken bent.
Bommetjes pep zijn dan veel handiger, kun je ook gewoon makkelijk in het openbaar ff nemen met wat drinken.

Zou gewoon alleen aan de xtc gaan als ik jou was dan.
Is ook minder belastend voor je lichaam natuurlijk. Helemaal als je al een keer slecht bent gegaan van teveel mdma wat je in je eerste post schreef. Dan zou ik toch een beetje oppassen.
H
HightogetherLid
01-01-2024, 00:00
#5
Perenijsje zei:
Ik ga morgen ook naar Harmony en ik ga aan de xtc en pep.
Ik vind met sos niet fijn op een festival erbij omdat dat zo snel weer uitwerkt dat je meer aan het snuiven bent dan dat je aan het hakken bent.
Bommetjes pep zijn dan veel handiger, kun je ook gewoon makkelijk in het openbaar ff nemen met wat drinken.

Zou gewoon alleen aan de xtc gaan als ik jou was dan.
Is ook minder belastend voor je lichaam natuurlijk. Helemaal als je al een keer slecht bent gegaan van teveel mdma wat je in je eerste post schreef. Dan zou ik toch een beetje oppassen.
Klik om te vergroten...
Hmm okee, duidelijk! Dankjewel! Dan ga ik alleen aan de X !
H
HightogetherLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hightogether zei:
Hmm okee, duidelijk! Dankjewel! Dan ga ik alleen aan de X !
Klik om te vergroten...
Veel plezier morgen!!!
Miraculeus zei:
Het zijn twee uppers, het is niet slim en erg schadelijk voor je lichaam om die te combineren. Ik zou één van de twee kiezen.
Klik om te vergroten...
okee
Hightogether zei:
Hmm okee, duidelijk! Dankjewel! Dan ga ik alleen aan de X !
Klik om te vergroten...
Miraculeus zei:
Het zijn twee uppers, het is niet slim en erg schadelijk voor je lichaam om die te combineren. Ik zou één van de twee kiezen.
Klik om te vergroten...
Miraculeus zei:
Het zijn twee uppers, het is niet slim en erg schadelijk voor je lichaam om die te combineren. Ik zou één van de twee kiezen.
Klik om te vergroten...
Thanks!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."