Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Vorige week met Koningsdag ging ik aan de pure MDMA. Normaal is deze volledig verpulverd en neem ik 1/2 vingertoppen. Nu zaten er nog kleine kristallen in waardoor ik niet zeker wist hoeveel ik moest pakken en omdat er voor mijn gevoel telkens veel van mijn vinger afviel, heb ik 3 vingertoppen genomen (wat dus teveel is, hier ben ik snel achter gekomen..). Wel heb ik het daar gewoon naar m’n zin gehad en ging ik er lekker op, wel kneiterhard maar niet vervelend. Nu kreeg ik vanaf zondag ongeveer last van kortademigheid, hartkloppingen en benauwdheid.. ik weet niet of dit met het gebruik te maken heeft maar ik heb hier normaal nooit last van. Iemand anders hier ervaring mee?"
"Hi mensen, Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen 4mmc en 3 mmc? En welke van de 2 wordt miauw genoemd? Iedereen in mijn omgeving zegt er iets anders over.."
"kuikentjeh zei: Dat durf ik niet te zeggen aangezien ik alleen 3mmc heb gebruikt. Pas wel echt wanneer je niet zeker weet wat je gebruikt!! Klik om te vergroten... Aah okee, duidelijk! Zal ik doen, bedankt!"
"kuikentjeh zei: volgensmij is 4mmc officieel miauw, maar veel mensen noemen 3mmc ook miauw. Ik heb zelf alleen 3 mmc gebruikt, maar volgensmij is 4mmc meer euforie. Ik heb me laten vertellen, dat hoe lager het getal hoe meer de euforie verdwijnt. Ook had ik bij 3mmc erge cravings deze heb je als het goed is niet bij 4mmc Klik om te vergroten... Okee thanks! Ja vind het altijd lastig. Vrienden van me hebben dan 1 van de 2 bij, maar weten soms zelf niet welke van de 2 het is omdat het alle 2 miauw wordt genoemd.. brand de ene erger in je neus dan de ander?"
"reDStone zei: De Jellinek heeft altijd wel een duidelijke omschrijving van de meeste populaire drugs. Wat is 4-MMC, mefedron/mephedrone of miauw miauw? | Jellinek Mephedrone (mefedron) (4-methylmethcathinone, 4-MMC) is een amfetamine-achtige stof. Het wordt ook wel "miauw miauw" of bubble genoemd. www.jellinek.nl Klik om te vergroten... Dankjewel!"
"Heeeeee hallo, Morgen ga ik naar Harmony en ik vroeg me af wat voor ervaringen jullie hebben met de combinatie XTC en sos ? Thanks alvast!"
"Perenijsje zei: Ik ga morgen ook naar Harmony en ik ga aan de xtc en pep. Ik vind met sos niet fijn op een festival erbij omdat dat zo snel weer uitwerkt dat je meer aan het snuiven bent dan dat je aan het hakken bent. Bommetjes pep zijn dan veel handiger, kun je ook gewoon makkelijk in het openbaar ff nemen met wat drinken. Zou gewoon alleen aan de xtc gaan als ik jou was dan. Is ook minder belastend voor je lichaam natuurlijk. Helemaal als je al een keer slecht bent gegaan van teveel mdma wat je in je eerste post schreef. Dan zou ik toch een beetje oppassen. Klik om te vergroten... Hmm okee, duidelijk! Dankjewel! Dan ga ik alleen aan de X !"
"Hightogether zei: Hmm okee, duidelijk! Dankjewel! Dan ga ik alleen aan de X ! Klik om te vergroten... Veel plezier morgen!!! Miraculeus zei: Het zijn twee uppers, het is niet slim en erg schadelijk voor je lichaam om die te combineren. Ik zou één van de twee kiezen. Klik om te vergroten... okee Hightogether zei: Hmm okee, duidelijk! Dankjewel! Dan ga ik alleen aan de X ! Klik om te vergroten... Miraculeus zei: Het zijn twee uppers, het is niet slim en erg schadelijk voor je lichaam om die te combineren. Ik zou één van de twee kiezen. Klik om te vergroten... Miraculeus zei: Het zijn twee uppers, het is niet slim en erg schadelijk voor je lichaam om die te combineren. Ik zou één van de twee kiezen. Klik om te vergroten... Thanks!"