Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2f ketamine

2f ketamine

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
sqeeukLid
01-01-2024, 00:00
#1
2f ketamine:
Is er iemand bekend met bijwerkingen op langere termijn. Ik gebruik dit nu al ruim een jaar op recreatieve manier, maar begin toch bang te worden voor bijwerkingen.
o
ostLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat is dus een beetje het hele ding met research chemicals (what's in a name): er is amper wat over bekend. Langetermijneffecten dus al helemaal niet. Bij dit soort analogen kun je qua risico's nog het beste kijken naar waar de stof van afgeleid is. Ketamine staat er om bekend schade te (kunnen) veroorzaken aan de blaas. De reden hiervan is nog niet duidelijk. Mogelijk heeft het o.a. te maken met de metabolieten ('The mechanism of action is not fully understood but seems to consist of multiple pathways including direct toxicity of metabolites to the mucosa, causing chronic inflammation and fibrosis, microvascular damage and neurogenic inflammation.' via). Ik durf dan ook niet te zeggen of 2F-ketamine ditzelfde risico heeft, maar het is in ieder geval zeker iets om in het achterhoofd te houden. Sowieso zou ik, omdat er dus zo weinig over bekend is, research chemicals niet zo lang te gebruiken als een jaar.
s
sqeeukLid
01-01-2024, 00:00
#3
ost zei:
Dat is dus een beetje het hele ding met research chemicals (what's in a name): er is amper wat over bekend. Langetermijneffecten dus al helemaal niet. Bij dit soort analogen kun je qua risico's nog het beste kijken naar waar de stof van afgeleid is. Ketamine staat er om bekend schade te (kunnen) veroorzaken aan de blaas. De reden hiervan is nog niet duidelijk. Mogelijk heeft het o.a. te maken met de metabolieten ('The mechanism of action is not fully understood but seems to consist of multiple pathways including direct toxicity of metabolites to the mucosa, causing chronic inflammation and fibrosis, microvascular damage and neurogenic inflammation.' via). Ik durf dan ook niet te zeggen of 2F-ketamine ditzelfde risico heeft, maar het is in ieder geval zeker iets om in het achterhoofd te houden. Sowieso zou ik, omdat er dus zo weinig over bekend is, research chemicals niet zo lang te gebruiken als een jaar.
Klik om te vergroten...
Ik zie dat dit al enige tijd in omloop is, dus ik hoopte dat er misschien iemand was met ervaring. Maar je hebt gelijk om het misschien na een jaar eens op een hold te zetten, indien er nog niet veel over bekend is. Ik heb het over recreatieve manier, maar bedoel dan de + manier. Dus gewoon ff mee kappen dus.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#4
De zoekfunctie is jouw beste vriend ! Veel over te vinden.
Ga er daarbij van uit de de bijwerkingen van 2f-dck niet minder vervelend zijn dan die van gewone ketamine.
Dat belet mij trouwens niet het wel met mate te gebruiken. Vooral oraal, wat niet goed lukt met gewone ketamine.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."