#1
Daar zitten toch onverwachte kosten aan vast met een abonnement van 69€ per jaar, dat heb ik in de kleine lettertjes gezien hoor dat als je daarop klikt je automatisch akkoord gaat😱
En toch mag je wat vaker de zoekfunctie gebruiken, die is er niet voor niets!Maar hey nieuwe topics houden t forum lekker levendig joh 😁
Gevoelig onderwerp? 😜Hoe veel topics met vragen die al 100x gesteld zijn ga je nog openen hier?
Nee. Een volgende hint.Gevoelig onderwerp? 😜
Er bestaan al meerdere topics waar al je vragen beantwoord worden. Het is handiger om die te lezen en daar te reageren. Zo blijft alle gedeelde kennis voor oude en nieuwe leden in 1 topic en blijft het overzichtelijk ipv voor elke losse vraag een heel topic openen. Snap je dat?Gevoelig onderwerp? 😜
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."